zondag 13 januari 2013

My Lovely Life #10

De drukke decembermaand is voorbij en in januari val ik altijd een beetje in een gat. Dit zullen jullie ook wel merken aan deze My Lovely Life, het zijn niet allemaal super bijzondere dingen, want de leuke feestmaand is alweer voorbij.


Natuurlijk moesten mijn nagels voor Oud&Nieuw er piekfijn uitzien, dus ik ging aan de slag.


Work in progress, de hele tafel vol met lakjes, stripers, stickers, stempels en ga zo maar door. 



En het resultaat van de andere hand.


De oliebollen mochten dit jaar natuurlijk ook weer niet ontbreken. Al moet ik zeggen dat ik er eigenlijk helemaal niet zoveel heb gehad. 


Ik haalde boeken op om bezig te kunnen met school in de vakantie. Alleen ben ik helemaal niet bezig geweest *schaamt zich diep*


Ramani houdt mij altijd heel erg goed in de gaten, hier kon ze me precies vanuit haar mand in de gaten houden. 


Daarna lag ze zo, met haar pootjes gekruist en haar snuit ertussen. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het lekker ligt.... 


Later wil ik ook zo'n grote make-up tafel om me bij op te maken! Ik vind het zo mooi! 


En zo vol lag hij toen ik me klaar ging maken voor een gezellig avondje met mijn vriendinnen. 


En dit was het niveau aan het einde van de avond... 


Ik stak mijn waxinelichtje in mijn oliebrander aan en hoorde ineens wat kraken. Dit bleek mijn wax melt te zijn, maar ik schrok eerst wel even!


Ik zat even weer een keer op de computer, ik zit normaal altijd op mijn laptop, en ik weet ook alweer waarom ik er zo lang niet achter had gezeten.... Hij bleef zo lang op 100% staat dat ik er ongeduldig van werd!


Iemand nog brandhout nodig?


Lekker met Ramani knuffelen, ze kroop helemaal tegen me aan, heerlijk warm. 


Toen ik gistermorgen wakker werd, was het een witte wereld buiten! Ik vind het een mooi gezicht, maar heb echt niets met sneeuw... Laat het maar weer snel verdwijnen! 


Ik vind het een vreselijk klusje, maar als ze zo netjes schoon er weer bij liggen, ben ik toch altijd blij dat ik het weer heb gedaan. 

Hoe ben jij deze weken doorgekomen om ervoor te zorgen dat je niet in een gat valt na deze feestmaand?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...