woensdag 2 januari 2013

Max stempelset

Op mijn nagels gisteren konden jullie al zien dat ik stempels had gebruikt. Het stempelsetje wat ik hiervoor gebruikt is het stempelsetje van de Action. Voor €0,99 per stuk nam ik 3 setjes mee.


In elk setje zit een stempelplate, een schraper, een stempel en een nagellakje, een roze/rode of een witte.




Er zijn twee stempelplates met figuurtjes en een stempelplate om de tip van je nagel te voorzien met een  patroontje. 


Op de achterkant van het setje staat de gebruiksaanwijzing van het setje. Let erop dat je eerst het beschermfolie verwijderd van het stempelplate! Dit staat namelijk nergens aangegeven.




Hier kunnen jullie alle figuurtjes heel goed zien. Het beschermfolie is blauwig, het stempelplate zelf is zilver. 

Het stempelen is niet heel erg moeilijk, maar je moet er wel even handigheid in krijgen. Zorg ook dat de basislaag echt droog is, anders beschadig je die met het stempellen. Deze stempelsetjes vind ik echt een aanrader. Stempel jij weleens? En welke stempelplates heb jij?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...