woensdag 9 januari 2013

Max nail-art set

Bij de Action zag ik dit nail-art setje liggen. Hij lag op een rare plek, bij de kinderspullen, naast de kindermake-up. Niet een plek om zoiets te verwachten dus. Het was dat ik op zoek was naar cadeautjes voor het Sinterklaasspel met mijn klas, anders had ik het nooit gezien. 


Het setje heet 'Nail Paradise', tenminste dat denk ik, aangezien het zo groot op de voorkant staat. Het was het enige setje dat bij onze Action lag, dus ik weet niet of er nog meerdere setjes zijn.


In het setje zit een nagellijm, een kleine topcoat die 2 ml bevat, een nagelstokje en allerlei verschillende rhinestones, fimostukjes en figuurtjes. 


Op de achterkant staat een gebruiksaanwijzing. Het is heel makkelijk, breng de lijm aan, breng het steentje of wat dan ook aan met het houten stokje en breng daarna de topcoat aan.


Er zitten allerlei verschillende steentjes in, maar ook fimostukjes en ook balletjes waarmee je je eigen caviar nagels kan maken. Zo kun je je nail-art op veel verschillende manieren pimpen. Voor €1,29 is dit echt een hele goede deal. Al vind ik wel dat er niet veel fimostukjes inzitten, helemaal als je vergelijkt met de overige bakjes. De verpakking vind ik niet heel erg handig, want zoals jullie al kunnen zien gaan de steentjes en figuurtjes in andere bakjes zitten dan dat ze horen. Ik zit erover na te denken om ze misschien in een ander doosje te doen, maar ik laat ze eerst zo maar zitten. Heb jij dit setje al gevonden en stond het bij jouw Action ook op zo'n rare plek?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...