woensdag 30 januari 2013

Max magnetische nagellak

Ik heb al eerder geschreven over de magnetische lakjes van de Action, maar toen ik dit setje kreeg op mijn verjaardag, was ik ook wel heel benieuwd naar het effect wat het sterretjesmagneet gaf. Ik kreeg eerst een van de setjes die ik al had en mijn zusje kreeg dit setje wat zij had gekregen voor Sinterklaas, maar we konden onderling ruilen, dus zo hadden we allebei een setje die we nog niet hadden! Altijd handig, zusjes zijn ;)


Het zijn twee koper/oranje kleurige nagellakken. Ik vind er niet veel verschil tussen zitten. Ik gaf al aan dat ik dit jammer vond, maar er is niets aan te doen.


Ik vind de verpakking van de nagellakjes wel goed, het magneetje valt er niet zomaar uit, waardoor je zeker weet dat je een verpakking met een magneetje hebt. Of iemand moet hem er natuurlijk uithalen in de winkel....


De ene kleur is iets roder en donkerder dan de andere kleur, maar het verschilt bij de swatches eigenlijk niets. 

  

De lak is heel erg dik, dus je krijgt heel makkelijk strepen, zodat je hier kunt zien. 

 

Het sterretjespatroon komt er minder duidelijk in dan de streepjes van het setje dat ik laatst testte. Dit komt omdat ik bij het ene lakje de magneet in de lak hield.... Stom! En bij het andere lakje hield ik het sterretje er schuin boven. Ook denk ik dat het sterretje minder opvalt dan de streepjes. Toch vind ik zelf het sterretje leuker, omdat het specialer is. Heb jij al een setje met magnetische lakjes en vind jij het streepje of het sterretje leuker?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...