woensdag 23 januari 2013

Max liquid lip color

Bij de Action zag ik liquid lip colors liggen. Liquid lip colors betekenen vaak veel pigment, maar wel een gloss. Aangezien lipstick mijn lippen vreselijk uitdroogt de afgelopen tijd met dit koude weer, was ik benieuwd naar de liquid lip colors. Ik hou namelijk van felle lippen, maar haat het om uitgedroogde lippen te hebben. 


Ik vind het jammer dat ze in setjes worden verkocht, want ik ben eigenlijk maar benieuwd naar twee kleuren, maar ik moet er dus verplicht vier kopen. Gelukkig kosten ze maar €0,89 per setje, dus is het niet duur. In het bovenste setje zit links Hot Pink en rechts Ture Nude, waarvan ik eigenlijk denk dat het True Nude moet zijn. Ik was vooral benieuwd naar Hot Pink, omdat het een knalroze kleur leek te zijn. 'True Nude' lijkt een metallic glans over zich heen te hebben, wat ik niet mooi vind.


In dit setje zit links Russian Red en rechts Milano Red. Hier was ik benieuwd naar Milano Red. Russian Red lijkt ook weer een metallic glans te hebben. Ik vind dit jammer, want ik vind het echt niet mooi. 


Hot Pink, True Nude, Russian Red en Milano Red. 


Hot Pink is jammer genoeg een zachtroze kleurtje. Heel erg mooi, maar niet het knallende wat ik ervan verwachtte. 


Trude Nude heeft inderdaad een metallic glans over zich. Heel erg jammer, want ik vind de kleur wel heel mooi, hij is wat aparter dan de andere kleuren die ik al heb.


Ook Russian Red heeft zo'n metallic glans over zich. En oranje met een gouden glans... Dat vind ik echt niet mooi op mijn lippen!


Milano Red vind ik dan wel weer heel erg mooi! Hij lijkt niet helemaal egaal op de foto, maar dat is hij wel. Het is een mooie rode kleur met een mooie shimmer. 

De twee kleuren waarvoor ik de setjes kocht, vallen me gelukkig niet tegen. De andere twee kleuren wil ik het liefste in de prullenbak gooien, zo lelijk vind ik ze. Die metallic glans vind ik zo zonde! De liquid lip colors overleven bij mij geen hele maaltijd, maar een hapje en een drankje wel. Je hoeft ze dus niet heel erg vaak bij te werken. Ik zeg: Action, haal de liquid lip colors uit de setjes en verkoop ze individueel, dan zijn het echte toppers!

1 opmerking:

  1. Eens, metallic glans vind ik ook verschrikkelijk... Die andere zijn wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...