dinsdag 15 januari 2013

Max BB-cream

Met de BB-cream hype, was het slecht een kwestie van tijd voordat Max ook met een BB-cream zou komen. Bij mijn Action lagen er drie kleuren, light, medium en tan. Light leek nog helemaal niet licht, dus ik wist eigenlijk al 100% zeker dat hij te donker voor mij zou zijn. Eigenwijs en nieuwsgierig als ik ben, nam ik hem toch mee. 


Er staat dat de BB smoothens, moisturizes en protects. De tube bevat 25 g en kost €1,45. Totaal geen geld dus. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, dus ik stond er totaal blanco in. Ik was blij dat een tube was, want dat is toch hygiĆ«nischer dan bijvoorbeeld een potje.  


Hier schrok ik al, het leek zo donker... Maar ik weet dat je het soms moet uitsmeren en het dan heel anders lijkt, dus dat ging ik braaf doen. Het is een beetje een kleverige substantie, je kunt niet makkelijk een klein beetje ervan pakken, want het blijft plakken aan elkaar. 


Tijdens het uitsmeren is het al verre van egaal, dus ik begon al een klein beetje te vrezen. 


En inderdaad, ik krijg het niet egaal. Het geeft ook bijna geen dekking. 


Mijn huid zonder iets, let niet op mijn lip, ik had net de swatches weggehaald, waardoor het een beetje rood werd. Mijn huid is van zichzelf een beetje rood en mijn gezicht is donkerder dan mijn nek. 


Mijn gezicht met de BB-cream. Je ziet bij mijn kaaklijn, kin en jukbeen dat het veel te donker is, maar anders zou je zeggen dat ik niets ophad. Ik kreeg het niet egaal, niet met mijn vingers, niet met een beautyblender en niet met een kwast.... Dit is voor mij een product dat achterin mijn stash belandt, heel erg jammer want het had zo mooi kunnen zijn. Voor €1,45 een foundation, dat kan zelfs Essence niet overtreffen. Helaas is dit voor mij niet zo. Misschien voor meiden met huid die wat donker is en een ander huidtype dan ik (gemengde huid), dat dit wel perfect is, maar voor mij jammer genoeg niet. 
Heb jij de BB-cream van de Action al uitgeprobeerd en wat vind jij ervan?

3 opmerkingen:

  1. Meh... wat zonde! Voor een prut-product is 1.45 alsnog teveel geld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Vind ik ook! Ik ben niet zo snel van producten weggooien, maar ik vrees dat deze toch uiteindelijk in de prullenbak belandt... Zonde

      Verwijderen
  2. Ik vind hem vrij oranje.
    Jammer, maar helaas.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...