dinsdag 1 januari 2013

Looks kerst en oud&nieuw

Vandaag heel erg veel foto's. Foto's van mijn look van kerst en foto's van mijn oud& nieuw look en outfit.




Mijn looks met kerst stelde niet heel erg veel voor. Eerste kerstdag bleven wij gewoon thuis, dus ik deed gewoon simpele make-up, bruin in de arcadeboog, licht op het bewegend ooglid. Wel met wat glitters, voor toch wat kerstgevoel.


De tweede kerstdag pakte ik wat meer uit met donkere lippen en een zilveren ooglook.


Mijn nagels matchen met mijn outfit. De gouden glitters mislukten een klein beetje, het werden echt bolletjes op mijn nagels. Ach voor die twee dagen.

Voor gisteren heb ik echt flink uitgepakt. 


Mijn linkerhand


Mijn rechterhand



De nepwimpers uit het artikel met budgettips. En glitters van Essence. Het lijkt alsof het in de lijntjes getrokken, maar ik heb de glitters niet helemaal over het bewegend ooglid aangebracht.  


Ook heb ik voor het eerst geshaped, en het is heel goed gegaan al zeg ik het zelf. 


Ook heb ik mijn haar gekruld, het is nog de bedoeling dat het verder uitzakt. 





 Mijn sieraden en op de onderste foto's de glitters van de Hema. Als laatste een beetje rare outfitfoto's, aangezien wij geen spiegel hebben waar ik helemaal 'in pas'. Nu sta ik op de badrand te balanceren om jullie mijn outfit te laten zien haha.


Een jurkje met een zwarte legging en een bordeauxrood hempje eronder. Jullie denken misschien: wat een kort jurkje! Hieronder de truuc waardoor ik nooit in mijn 'blote kont' sta.


Het hemd komt er net niet onderuit als ik hem normaal draag. Ik moet zeggen dat bij de foto's door al dat gebalanceer mijn jurkje ook wel iets wat opgekropen, maar het blijft inderdaad een kort jurkje. Ach met Oud en Nieuw moet het af en toe kunnen toch?


Hoe zag jij er met kerst en oud&nieuw uit?

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke make-up look en outfit.
    Gelukkig nieuwjaar. Ik wens jouw een goed en gezond 2013 toe.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik wens jou hetzelfde toe
      Liefs xxx

      Verwijderen
  2. wauw je nagels - prachtig!
    gelukkig 2013!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel
      Voor jou ook, met een hele mooie bruiloft!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...