zondag 13 januari 2013

Leuke site!

Een poosje geleden werd ik benaderd door een student die een super leuk idee had! Hij vroeg mijn mening en toen ik hoorde wat zijn plan was, wou ik dit jullie echt niet onthouden! Waar ik het over heb? Over Merksaver! Op deze site staan een aantal merken en de aanbiedingen die gelden voor deze merken. Zo blijf je altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen! Je kunt op dit moment zoeken op de categorie├źn haarstyling, shampoo en deodorant. Nog echt heel basic dus. Op dit moment hebben ze een actie. Like de facebookpagina en zorg met jouw like dat er een extra categorie wordt toegevoegd.

Met 50 likes wordt er de categorie haarkleuring toegevoegd, bij 100 likes huidverzorging, bij 200 likes make-up en bij 300 likes eau de toilette. Like dus allemaal even en dan worden er nieuwe categorie├źn toegevoegd. Hoe makkelijk zou het zijn om al jouw favoriete merken in een overzicht te hebben en in een oogopslag kunt zien waar je moet wezen om jouw make-up met korting kunt halen? Ikzelf heb natuurlijk al geliked en ik raad jullie zeker aan om dit ook te doen. Een kleine moeite, maar het kan je heel erg veel opleveren. Ook zullen jullie hier reviews van mij vinden als ik heb geschreven over een merk.

Een super handige site dus. Er komt nog dat je je via een nieuwsbrief kunt abonneren, zodat het je helemaal makkelijk gemaakt wordt. Wat vind jij van deze site en heb je nog tips om hem te kunnen verbeteren?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...