maandag 21 januari 2013

Kruidvat Fruit & Glos

Met Sinterkerst heb ik een lippenbalsem gekregen, een Fruit & Gloss lippenbalsem met noni & lychee. Ik had nog nooit van noni gehoord, dit blijkt een vrucht te zijn. Ik was zeer benieuwd naar deze lippenbalsem. 


Op de verpakking zie je bovenaan de verpakking noni, een groenige vrucht met pitjes. Ook lychee staat afgebeeld, een rode schil met hobbeltjes. Lychee heb ik weleens gegeten, ik vind het een best lekkere vrucht. Een aparte combinatie, ik zou hem zelf nooit bedacht hebben. Ik heb ook nog nooit van zo'n combinatie gehoord. Een slimme zet van Kruidvat, want hierdoor word ik wel heel erg nieuwsgierig.


Een mooie, simpele maar sierlijke huls. Roze is natuurlijk altijd goed, met sierlijke letters erop geschreven wat voor lippenbalsem het is. 



De lippenbalsem geeft een subtiele roze glans af. Hij verzorgt je lippen heel erg goed. Ik ben heel erg blij met deze lippenbalsem en pak hem met dit koude weer regelmatig. De combinatie noni & lychee ruikt bijzonder, maar lekker. Hij geeft geen smaak af, dus het is geen probleem als je van een van de twee vruchten niet lust. Een aanrader, helemaal voor die €1,55 die hij kost. Ik weet niet helemaal zeker of dit nog de juiste prijs is, omdat ik hem natuurlijk heb gekregen en niet zelf heb gekocht. 

1 opmerking:

  1. Best wel een subtiel kleurtje en als het nog voedt is het helemaal mooi, zeker met dit weer! Wil je mijn blog ook eens bekijken?

    Liefs,

    Miranda namens
    http://expressing-beauty.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...