donderdag 10 januari 2013

Half opgemaakt

Vandaag even een 'fun'artikel. Ik bedenk me heel vaak als ik mijn make-up er 's avonds afhaal, dat make-up echt ongelofelijk veel voor mijn gezicht doet. Daarom vandaag dit artikel. 


Ik heb voor dit artikel niet extreem veel make-up opgedaan. Op dagen dat mijn huid rustig is, heb ik namelijk ook helemaal niet zoveel make-up op. Voor jullie links heb ik niets op mijn huid, rechts draag ik een klein beetje blush, heb ik mijn wenkbrauwen gedaan, de look gemaakt die ik in dit filmpje laat zien en mascara om het af te maken. Let by the way niet op die kras op mijn neus, ik had geen idee hoe ik eraan kom, waarschijnlijk heb ik mezelf in mijn slaap gekrabd ofzo haha.
Natuurlijk het verschil zou nog veel groter zijn als ik foundation op had, geshapet had, lipstick had opgedaan enzovoort enzovoort. Maar dat was niet het doel van dit artikel. Mijn doel was om te laten zien dat je met een klein beetje neutrale make-up al zoveel kan doen voor je gezicht en dan bij mij voornamelijk mijn ogen. Dit vind ik het mooie van make-up, je kunt er zoveel mee doen, dingen benadrukken, dingen laten wegvallen. Is het bij jou ook een groot verschil of je make-up draagt of niet?

4 opmerkingen:

  1. Ja, gek is dat he!! Ik doe voor ooglook-tutorials heel vaak maar 1 oog, dat ziet er dan echt heel vreemd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja snap ik! Ik vind het ook heel raar als ik een oog doe, het ziet er zo raar uit...

      Verwijderen
  2. Ziet er neutraal uit. Bij mij is het verschil wat groter als ik wel of geen make-up draag.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hier expres niet zoveel make-up opgedaan ;) Normaal is het verschil groter, helemaal met blush, highlighter, shapen enzovoort enzovoort ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...