donderdag 3 januari 2013

Goede voornemens

Allereerste, een heel gelukkig 2013 toegewenst! Dat het een topjaar mag worden voor jou :)

Goede voornemens, elk jaar neem ik ze en meestal gaat het het eerste half jaar goed en daarna verbreek ik ze.
Mijn voornemens van vorig jaar waren mijn kwasten elke week wassen, gefaald, maskertje elke week gebruiken, gefaald, afvallen, gefaald, ik ben niet zoveel kwijt als ik wou en ga zo maar door.
Best deprimerend om erop terug te kijken haha. Tijd om nieuwe voornemens te maken die ik wel wil behalen en ook kan behalen

Dit jaar wil ik meer filmpjes maken, misschien zelfs wel wat tutorials en ik wil graag dat mijn filmpjes van betere kwaliteit zijn. Tijd om dus mijn camera-instellingen eens goed onder de loep te nemen!
Ook wil ik nog steeds afvallen, we gaan gewoon door. Ik weet dat ik het kan, want het is me al een keer eerder gelukt :)
Ik zou graag meer bezoekers willen. Ik heb niet zo'n hele grote blog, maar ik heb toch al af en toe uitschieters. Deze uitschieters zou ik graag vaste bezoekers willen maken.
Ook wil ik graag meer regelmaat in mijn blog. Ik blog nu 1x per dag, maar deze artikelen schrijf ik pas laat. Ik wil meer vooruit schrijven, zodat ik me niet zo druk hoef te maken als ik geen tijd heb om te bloggen. Ik denk nog niet dat het vooruit schrijven deze week gelijk al lukt, maar ik probeer wel te beginnen.
Een aantal mooie voornemens die haalbaar zijn, zodra ik goed plan en tijd vrijmaak voor mijn blog.
Wat zijn jouw goede voornemens?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...