dinsdag 8 januari 2013

Etos nail-art kit deel 2

Laatst reviewde ik het Etos nail-art kitje, maar zei ik dat ik het jammer vond dat er geen echte kerstkleuren/feestkleuren in zaten. Alsof Etos mijn woorden had gehoord, kwam ik dit nail-art kitje mee. 


Goud met verschillende kleurtjes glitters erin, rode glitters, zwarte glitters en weer sterretjes. Vooral de gouden kleur vind ik echt heel geweldig.


De gebruiksaanwijzing is hetzelfde als bij het andere kitje, wat natuurlijk logisch is. De glitters mogen niet in de ogen komen, pas hier ook echt mee op, want je kan hiermee je ogen beschadigen.



Hier kun je ook heel goed dat de gouden glitters niet alleen goud bevat, maar ook groen en rood. 
Deze glitters gebruikte ik ook bij mijn kerstnagels.

Ik ben heel erg blij met dit kitje. Het is een mooie aanvulling op de andere, al zal ik denk ik niet zo snel de zwarte glitters gebruiken. Welk kitje vind je mooier, deze of de vorige?

2 opmerkingen:

  1. leuk kitje ik vind die gouden heeeel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke en feestelijke kit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...