zondag 20 januari 2013

Essence Snow Jam jumbo duo eyepencil

Toen ik naar de winkel ging om de Essence Snow Jam collectie ging bekijken, trof ik weer een leeg schap aan. Dit gebeurde laatste tijd regelmatig bij ons in de winkels en daar baal ik echt van. Misschien blijft er teveel liggen waardoor ze minder producten krijgen aangeleverd. De komende collecties moet ik dus maar gelijk de eerste dag erheen zodat ik niet weer mis grijp.


Ik heb allebei de potloden meegenomen, hoewel ze zo op het eerste gezicht best erg op elkaar lijken.


Links zien jullie 01 Let's hit the slope en rechts 02 Petrol snow-queen. Heel erg veel verschil zit er niet tussen de donkere kleuren. Let's hit the slope is wat groener, terwijl Petrol snow-queen wat meer naar blauw neigt. Tussen de lichte kleuren zit wel duidelijk verschil, Let's hit the slope is echt wit, terwijl Petrol snow-queen is een lichtroze kleur. Alletwee een mooie highlighter kleur. Je ziet wel dat de potloden best zacht zijn, bij de witte kleur brak er een stukje potlood af. 
De potloden kosten €1,59 per stuk. Ik vind dit geen geld, aangezien je twee kleuren krijgt voor de prijs van een. Dit is het enige wat ik heb gekocht van de Snow Jam collectie, er lagen nog wat eyeshadow sorberts, maar deze gaven bijna geen kleur af, dus heb ik het hierbij gelaten. Heb jij nog wat gekocht van de collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...