vrijdag 18 januari 2013

Essence nieuw assortiment

Als er producten verdwijnen, komen er nieuwe producten voor in de plek. Er komen alleen veel meer nieuwe producten dan dat er producten verdwijnen. Kijk daar hou ik van! 


Als eerste deze oogschaduws die een 3D effect geven. Verkrijgbaar in verschillende tinten voor €2,89 per stuk.


Er komen twee nieuwe kleuren 2in1 kajal pencils, verkrijgbaar voor €1,59 per stuk. Ook zal er een nieuwe kleur komen van het gewone kajal pencil, dat €0,99 kost.


Er komen twee nieuwe waterproof mascara's, de Stays no matter what en Alle eyes on me. 


Verkrijgbaar in een nieuwe tint, waardoor je een mooie matte teint kunt creëren. Verkrijgbaar voor €2,99

Natuurlijk kan Essence niet achterblijven, dus komt ze ook uit met een BB-cream. Verkrijgbaar in 3 tinten voor €3,99 per stuk


Ik hou altijd van nieuwe kleuren nagellak! Deze kleurtjes spreken me zo op het eerste gezicht niet heel erg aan, behalve de vierde. Nu heb ik dit vaker bij Essence, op plaatjes spreekt het me niet aan, in de winkel wil ik ze allemaal hebben, dus dat belooft nog wat. Er komen ook 2 nieuwe nude glam kleuren uit. 


Er komen verschillende waterproof-producten uit, waaronder een waterproof eyeliner, maar ook waterproof oogpotlood in 3 soorten kleuren, zodat je ook nog wat af kan wisselen.
Hier ben ik heel erg benieuwd naar! Het is een soort lipstain, maar het is een formule op waterbasis... Dit maakt mij een beetje bang, straks komt er bijna geen kleur vanaf of is het heel vlekkerig. Verkrijgbaar in vier kleuren voor €1,99 per stuk



Er worden nieuwe 2 producten uitgebracht in de I <3 .... lijn, namelijk een jumbo eyeliner met een vilten tip en een crazy volume mascara. Vooral naar die mascara ben ik benieuwd, want deze heeft een interessant borsteltje met een bolletje. 



Deze lipsticks zien er zo interessant uit! Ik ben de laatste tijd of van hele felle lippen of van nude lippen, dus ik denk dat deze allemaal in mijn mandje gaan belanden. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk


Beautyblender dupes! Ik heb nu een dupe van Trekpleister, maar ben ook heel erg benieuwd naar deze dupes. In twee vrolijke kleurtjes verkrijgbaar voor €3,99 per stuk


Twee transparante poeders om je foundation mee af te poederen, in een compacte en een losse versie. Het is maar net waar je voorkeur naar gaat. Beide kosten €2,99 per stuk, terwijl in de losse versie iets meer qua grammen zit, maar meestal gaat er ook wat meer verloren, omdat het makkelijker rond stuift. 


Nog een mascara, deze is voor maximale lengte, verkrijgbaar voor €2,89




De Sun Club palettes vind ik al helemaal geweldig, nu komt Essence ook met twee Night Club palettes.
Iets donkerder, dus perfect om een mooie uitgaanslook mee te creëren. Vooral het palette met de paarse kleuren vind ik echt heel erg mooi. Verkrijgbaar voor €3,59 per stuk



Ik ben helemaal weg van de Stay with me lipglosses, dus ik vind het geweldig dat er ook matte variant erop komt. Er zullen vier kleuren komen en een nieuwe kleur van de orginele stay with me lipgloss. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk


In het artikel van gisteren zei ik dat ik niets had met de oogschaduws van Essence, maar de groen/blauwe kleur rechtsonder trekt wel heel erg mijn aandacht! Verkrijgbaar voor €2,99


Er komt ook een nieuwe kleur van de XXXL Shine lipgloss, verkrijgbaar voor €1,89

Dit vind ik leuk! Ik ben de laatste tijd wat meer van de nepwimpers en vind deze er wel heel erg leuk uitzien! Er zit ook een kleine tube wimperlijm in. Verkrijgbaar voor €2,59 per stuk, echt geen geld dus

Is de kleine tube wimperlijm op, kun je bij Essence ook nog een grotere tube wimperlijm kopen. Ik hoop echt dat dit een topper is, want wimperlijm is moeilijk los te kopen en die van Eyelure vind ik nog best aan de prijs (€6,75). Deze wimperlijm kost namelijk maar €2,39! 

Ik vertelde bij deze collectie al dat ik al voorzag dat de eyelinerstickers een drama gingen worden, maar Essence heeft ze in haar vaste assortiment gestopt. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.... Verkrijgbaar voor €1,99

Deze concealer doet me heel erg denken aan de concealers van Bobbi Brown. Deze concealer is in een versie te verkrijgbaar, ik ben benieuwd. De lichtste kleur lijkt wel licht, maar denk dat hij te roze is voor mij. En de donkerste kleur is niet heel erg donker lijkt het, dus de wat getintere meiden zullen hier denk ik naast grijpen. Verkrijgbaar voor €2,59



Er komen ook weer nieuwe oogschaduwkleuren. De gouden links bovenaan trekt mij heel erg, net zoals de felblauwe kleur. Zou ik toch weer Essence oogschaduws gaan gebruiken? Verkrijgbaar voor €1,69 per stuk

Er komen natuurlijk ook weer producten die alleen bij een Kruidvat met een extra schap verkrijgbaar zijn. Hier baal ik altijd zo van, want meestal zijn het zulke leuke producten en zijn ze heel erg moeilijk verkrijgbaar. Ik hoop echt dat er meer Kruidvatten komen met een extra schap!


Allereerst een vijl, altijd handig dat je een goede vijl kunt kopen, zonder dat hij al te duur is. Verkrijgbaar voor €1,39

Hiervan vind ik het dus heel erg zonde dat ze alleen verkocht worden bij een Kruidvat met een extra schap. Ik ben dol op de pigmenten van Essence, zoals ik hier, hier, hier en hier liet zien. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel artikelen gewijd aan een product! Verkrijgbaar voor €2,59 per stuk


Eerlijk gezegd ben ik alweer klaar met de cracking-trend en ik denk dat ik vast niet de enige ben. Toch brengt Essence weer twee nieuwe kleuren uit. Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk



Ik schreef al over de waaierkwast van de Etos, maar Essence brengt er ook eentje uit. Ideaal! Verkrijgbaar voor €1,69


Ook komen er weer twee nieuwe kleuren magnetische nagellak uit. Die van Essence hebben mij nooit getrokken, misschien ook omdat de Action ze ook heeft en deze goedkoper en makkelijker verkrijgbaar zijn. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk.




Weer zo'n product waarvan ik baal dat ze niet makkelijk verkrijgbaar zijn! Vooral de glitter toppers vind ik echt geweldig! Verkrijgbaar voor €1,59 per stuk. 



Er komen 2 nieuwe kleuren magnetische nagellak, maar er komen vier nieuwe magneten! Hiermee kun je nog meer spelen met de patronen op je nagellak. Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk.


Wil je je eigen patroon creëren? Dat kan met deze pen! Verkrijgbaar voor €1,89


Er komt een pen waarmee je je nagels en nagelriemen kunt verzorgen, handig, want met zo'n pen hoef je niet te smeren. Verkrijgbaar voor €1,99
Essence komt ook met een manicure helper, ik krijg een flashback naar Sephora. Niemand snapte waar het ding voor diende en nu komt Essence ook met zo'n geval aan... Zonde zonde! Verkrijgbaar voor €1,89


Nagels lakken bestaat voor mij altijd uit een base-coat en top-coat gebruiken. Ik kan niet zonder! Ik ben heel erg benieuwd naar deze twee lakken. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk


Twee supermooie special effect toppers! Ik wil deze echt supergraag hebben. Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk

Is de gewone base- en topcoat niet genoeg voor jouw nagels? Gebruik deze twee producten dan eens! Een nail repair en een nail protector. Onze nagels verdienen natuurlijk alleen het allerbeste. De nagelverharder kost €1,99 en de nail protector €1,89




Twee mooie shimmery bronzers, eentje voor blondies en eentje voor brunettes. Verkrijgbaar voor €2,99 per stuk


Dit schreeuwt mijn naam! Twee setjes met allerlei verschillende nail-art spulletjes. Verkrijgbaar voor €2,59 per stuk.

Een heleboel dingen waar ik enthousiast van word. Het nieuwe assortiment is niet goed voor mijn portemonnee, want ik vrees dat ik met heel veel nieuwe dingen thuiskom en binnenkort ook maar even een Kruidvat opzoek met een extra schap! Waar ben jij allemaal benieuwd naar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...