woensdag 16 januari 2013

Essence Fantasia lipgloss

Zoals jullie in mijn shoplog konden zien, had ik in de kortingsbakken toch nog wat van de Fantasia collectie gevonden. Het komt wel vaker voor, dan is het vak van de limited edition leeg en toch liggen er dan producten uit die limited edition later in de kortingsbak. Vergeten ze het bij te vullen? Krijgen ze nog een lading na? Komt het uit een ander filiaal? Ik weet het niet, maar zo heb ik toch nog mooi de twee liplacquers kunnen scoren.


Links is 01 Queen of my cloud castle en rechts is 02 Take a ride on Pegasus. Ze kostten nu 1,- in de kortingsbak.


Queen of my cloud castle is een koraalkleurtje dat creamy is, Take a ride on Pegasus is donkerrode gloss met gouden glittertjes. 


Queen of my cloud castle is niet heel zichtbaar bij mij, omdat mijn lippen van zichzelf al best wat pigment hebben. Toch vind ik het een heel erg mooi kleurtje, hij is heel erg draagbaar.


Take a ride on Pegasus vind ik zelf wat minder mooi. Hij lijkt niet helemaal egaal en even goed dekkend. 


Als het licht er niet op schijnt, zie je wel dat hij dekkend en egaal is. 



Nog even fullface, boven Queen of my cloud castle en onder Take a ride on Pegasus. Ik ben vooral met de eerste heel erg blij, de tweede beveel ik wat minder aan, omdat hij soms zo niet egaal lijkt. Ik denk dat ik deze vooral over een lipstick aan zal brengen, om de lipstick toch wat spannender te maken. Wat vind jij van deze liplacquers en heb je er zelf ook eentje gekocht?

2 opmerkingen:

  1. Queen of my cloud castel vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie Queen of my cloud castle goed hoor and I like it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...