donderdag 17 januari 2013

Essence discontinued

Na Catrice volgt ook Essence met een assortiment-update. Dit betekent dat veel producten ons weer zullen verlaten. Producten waar ik van baal, maar ook producten die ik met liefde de deur wijs. Benieuwd wat jij de komende tijd met korting kunt scoren?


Alle duo-lakken gaan eruit. Opzich best jammer, ik schreef er hier een artikel over en was er tevreden over.
* Midnight Date
* Shopping in Soho
* Kiss on top of the rock
* Walk in the park
* Boys are back in town
* Ticket to the show


Deze nail jewels gaan er ook uit. Dit vind ik opzich best jammer, want deze steentjes kun je niet makkelijk overal kopen of ze zijn echt superduur. 




De waterproof eyeliner en oogpotlood gaan eruit. Niet zo'n ramp vind ik, als ik ga zwemmen gebruik ik toch bijna geen make-up.



Zes oogschaduwkleuren die verdwijnen. Sinds ik heb ontdekt wat voor pigment de oogschaduws van Catrice hebben, laat ik de mono oogschaduws van Essence links liggen. Weer geen punt dus.
* 11 Wild At Heart
* 30 Happy Hour
* 34 Love That Grey
* 45 Back To Khaki
* 51 Absolutely Nature
* 52 Olive Garden
* 56 Hyped Up
* 57 In The Clouds
* 59 Cappuccino, Please!

De oogschaduw quattro's schijnen heel fijn te zijn, toch heb ik ze nooit een kans gegeven. Misschien een goed idee om het te doen met dit palletje?
* XOXO




Dit vind ik dan wel jammer, deze oogschaduws zijn geweldig als basis. Ik denk dat ik hiervan nog wel even in ga slaan!
* 01 Coppy Right
* 02 Glammy Goes To ....
* 06 Rock Chick
* 07 Jim-me-blue
* 08 The Magic Must Go On
* 09 For Faries

De smokey eyes set gaan er ook uit, nu vind ik de smokey eyes set van Catrice beter, dus voor mij is het geen probleem
* 01 So What?!
* 02 Punk Vibe


Twee kajal pencils die eruit gaan. 
* 12 Free & Style
* 18 Everybody's Darling



Dit vind ik heel erg jammer! Deze verkopen ze niet bij mij in de buurt, dus ik denk ook niet dat ik hem nog kan gaan bemachtigen,,,,


Er gaan wat producten van de I <3 collectie uit. De highlighter heb ik al, in de rest heb ik nooit interesse gehad. 


Ook de marble mania lipglossjes gaan eruit. Hier ben ik vet nieuwsgierig naar, maar ik ben ze nog nooit tegengekomen in een winkel. 
* 01 Mix 'n Mauve
* 02 Pink Twister
* 03 Swirly Toffee
* 04 Peach And Mix
* 05 Coral Whirl


De XXXL Shine lipgloss in 05 Super girl en Stay with me lipgloss 09 Hottest Pink. Dit vind ik echt jammer, vooral Hottest Pink wil ik graag nog scoren, maar wederom, ik heb hem nog nooit gezien.


Wat ben ik blij dat dit uit het assortiment gaat! Gewoon omdat het niet werkt. De foundation kan niet denken: oh dit is haar kleur, dus ik moet zo worden. 

Lipstick in kleur 56 Sweet Metal, 58 Dazzeling Beige en 59 Funky Funky. Hier ben ik ook niet echt rouwig om, puur omdat ik de lipsticks van Catrice fijner vind.

Ook de Illuminating make-up base en Skin perfection make-up base gaan eruit.

Dit vind ik totaal niet erg, wat een vreselijk product! Fresh Apricot verdwijnt als je hem probeert te blenden met je huid. 

Ik ben niet zo trouw aan poeders, dus hiervoor vind ik wel een vervanging als dat nodig is. 
* 07 Translucent 

Dit vind ik wel jammer, gelukkig heb ik er nog geen back-up van liggen. 

Ik vind het wel jammer dat de bronzers verdwijnen, omdat goede budget bronzers moeilijk te vinden zijn. 


De 3 in 1 concealer verdwijnt. Deze heb ik nooit geprobeerd, want de huidskleur is veel te donker voor mij. 


Dit vind ik jammer, ik heb ook zo'n vijl en ik vind hem geweldig! Dat de tips verdwijnen vind ik niet erg.


Natuurlijk gaan er ook een aantal nagellakjes ons weer verlaten
* 119 Boho Chic
* 120 Cookie Love
* 123 1000 Miles Away
* 127 I Love Bad Boys
* 131 Ballerina's Charm
* 135 I'm Bluetiful
* 136 Love's Recipe

En van de Nude glam lijn:
* 01 Cotton Candy
* 06 Hazelnut Cream Pie

Ik vind het altijd zo jammer als nagellak verdwijnt, ik ga hier ook zeker nog even bij kijken. Boho Chic is in ieder geval een echte aanrader!

Ik weet dat een aantal meiden zweren bij deze producten, toch gaan ze eruit. Naar deze drie producten ben ik allemaal nieuwsgierig, alleen weer hetzelfde verhaal: ze worden hier niet verkocht. 

Waarom gaan de flakies eruit?! Deze zijn zo bijzonder en zo moeilijk in een gewone winkel te kopen. Ik vind dit echt dom! De rest van de toppers vind ik ook zonde, ze zijn zo mooi! Volgens mij mis ik alleen Copper'ize Me!
* 03 Hello Holo
* 08 Night In Vega
* 09 Copper'ize Me!
* 11 Disco Disco

Dit kan ik begrijpen, deze trend is gewoon een beetje geweest. 
* 03 Crack Me! Blue
* 05 Crack Me
* 07 Wishlist Secrets
* 08 Lovepotion

Hierdoor verdwijnen ook de magneten die bij de nagellak horen.

Dit vind ik jammer, want ik heb hier heel veel goede verhalen over gelezen. 

Als laatste zullen ook stickertjes verdwijnen. Ik vind dit ook niet heel erg.

Zoals jullie wel hebben gemerkt, heb ik geen hele grote problemen met deze producten die verdwijnen. De producten die ik wel erg vind, zijn hier niet te koop, dus daar kan ik al niet aankomen. Veel van deze producten worden verkocht in een Kruidvat met een extra schap. Toch ga ik nog wel even kijken bij het Essence vak en kom ik misschien nog wel met wat dingetjes thuis. Denk jij er net zo over als ik of ga jij nog producten inslaan? En welke producten zijn het dan?

1 opmerking:

  1. Leuk bericht! Leuke spullen allemaal, ik ga het morgen eens helemaal uitgebreid doorkijken. Het wordt nu wel erg laat. Bookmarkje dan maar.

    Groet,
    Chantal
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...