maandag 7 januari 2013

Catrice Tell Me A Berry-tale

Nog meer Catrice, in het artikel van gisteren konden jullie lezen welke producten allemaal uit het assortiment gaan. Hieronder zit ook de lipstick Tell Me A Berry-tale. Deze heb ik voor Sinterklaas gekregen. Net op tijd dus gekregen. En ook net op tijd om jullie nog een review ervan te geven. 


Tell Me A Berry-tale is een donkere lipstick. Een mooie vampy kleur, perfect dus volgens de laatste trends.


Zoals alle lipsticks van Catrice zit de lipstick in een strakke zwarte glanzende huls. 


Ik vind het heel erg luxe dat er Catrice in de lipstick staat gedrukt. Ook zit er een holling in voor je lippen. Deze holling vind ik nou niet ideaal. Ik ga hierdoor eerder over mijn liplijn heen en als ik de lipstick veel gebruik, slijt deze holling alleen maar verder uit en wordt het nog moeilijker om mijn lippen netjes in te kleuren. Sowieso gebruik ik een lipkwastje bij donkere kleuren, omdat ik anders mijn lippen niet netjes ingekleurd krijg.


De swatch op mijn hand lijkt niet heel erg donker. Hij is ook niet gelijk dekkend. Op de fullface foto hierboven kun je beter zien hoe de kleur uitvalt. Doordat hij niet gelijk dekkend is, is hij goed op te bouwen in dekking. Je kunt hem dus zelf zo donker maken als je wilt. De finish is creamy en glanzend, wat ik zelf altijd heel mooi vind. Ik vind het echt heel jammer dat Catrice deze mooie kleur uit het assortiment haal, gelukkig is mijn lipstick nog lang niet op. Ik zal geen back-up halen, omdat ik niet heel erg vaak donkere lipstick draag. Voor feestdagen of feestelijke gelegenheden vind ik het wel een perfecte lipstick. Wat vind jij van deze kleur of ga je hem nog halen? De lipstick is te koop voor €3,99

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...