zaterdag 12 januari 2013

Catrice oogschaduws

Voordat de producten van Catrice uit het schap zouden verdwijnen, heb ik nog even wat producten gekocht. Natuurlijk scheelt het heel erg dat de producten de helft goedkoper zijn. De mono's kosten nu nog maar €1,45 en de quattro's €2,30. 


Er gingen 5 mono's uit het assortiment, eentje had ik al, dus ik heb de overige vier gekocht. Het zijn vooral veel lichte lentekleurtjes, perfect voor het aankomende seizoen dus!

De blauwe is Bonnie & Cloud en heeft een hele subtiele shimmer. 


Dit is John Lemon, een mooie citroengele kleur.


Zo groen als gras, dat is Kiwi Wonder. 


Een lange naam Hip Hop On The Three Top. Deze oogschaduw had al wat poeder losgelaten, maar was nog niet geswatcht. Het was de laatste, dus ik nam hem toch mee. 


Van links naar rechts: Kiwi Wonder, John Lemon, Bonnie & Cloud en Hip Hop On The Three Top.
De eerste drie oogschaduws zijn heel licht, ze zijn wel goed gepigmenteerd, maar dit zie je minder omdat ze zo licht zijn. De laatste oogschaduw is een beetje zacht en korrelig, dus hiermee zul je sneller fall-out hebben. Goed aftikken dus.


Dit quattro heet Twinkle In The Eye. Het bevat een lichtblauwe kleur, een lichtroze kleur en twee neutrale tinten. 


Ook hier zie je weer dat de lichte kleuren minder zichtbaar zijn, al zijn ze wel goed gepigmenteerd. Ze hebben een mooie glans om zich overheen. Deze glans heeft de lichtere blauwe kleur ook, de donkere is wat matter. 



Het tweede quattro is OMG I Want That! Dit palette bevat donkere kleuren met een lichte highlighter. 


De zwarte kleur bevat verschillende kleuren shimmer. De bruine kleur lijkt op de lichtbruine kleur van het andere quattro, maar dan iets warmer. De derde kleur is een grijze/bruinige kleur, ik vind hem bijzonder. Ik heb nog geen kleur die erop lijkt. De laatste kleur is een highlighter. Een mooi palette waarmee je verschillende looks kunt maken.

Ik ben heel erg blij dat ik deze oogschaduws nog heb weten te scoren. Wat heb jij nog gekocht van de producten die uit het assortiment gaan of wil je nog kopen?

7 opmerkingen:

  1. die donker-groene heb ik gehad, maar een beetje vernield door het depotten :P goede reden om het opnieuw te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker een goede reden! Helemaal nu het ook nog de helft scheelt ;)

      Verwijderen
  2. Ik heb van Essence nog 3 eyeliners gehaald, omdat mijn favoriet uit het assortiment gaat.
    Mooie oogschaduws zeg, mooie swatches ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog geen idee wat er allemaal van Essence verdwijnt, dus daar moet ik nog even op wachten!

      Verwijderen
  3. Wow crap, damn nice oogschaduws! Wat een geweldige pigmentatie joh, had ik niet verwacht van Catrice. :) Ik ben niet in de Kruidvat geweest, sowieso heb ik niet zo veel producten wat ik wilde hebben, daarnaast ging ik anders van alles opkopen.. I know right. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee dat verwachtte ik eerst ook niet, totdat ik eens wat ging swatchen in de winkel. En nu ben ik eraan verslaafd. Haha daar was ik ook bang voor! Ik ben met een strak lijstje heengegaan en verder mocht ik niets kopen van mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Catrice vind ik een heel fijn merk, heb ik veel nagellak van!
    En hele mooie oogschaduws! ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...