vrijdag 4 januari 2013

Catrice Neo Geisha

Catrice komt in februari en maart met een limited edition geïnspireerd op de Geisha look. Het is een combinatie van klassiek en modern, met de kleuren rood, donkerblauw en nude in combinatie met groen, roze en paars. 




Verkrijgbaar in C01 Japaneyese, C02 Discreet Artist, C03 Dance In Gion en C04 Planet Tokyo voor €2,89 per stuk. Ik vind vooral Discreet Artist echt heel erg mooi, maar de overige 3 oogschaduws ga ik ook even swatchen. 


Een zwart kajal pencil hoort natuurlijk bij de geisha look. Dit kohl kajal in de kleur C01 Ultra Black kan dus ook echt niet ontbreken. Verkrijgbaar voor €1,99


Ik weet niet zo goed wat ik van dit product moet vinden. Het zijn zelfklevende eyeliner patches. Je kunt ze opnieuw gebruiken, maar ik ben benieuwd of ze op elke oogvorm aansluiten. Verkrijgbaar voor €2,99


Een lipbrush om de felle kleuren netjes op je lippen aan te kunnen brengen. Het handvat is van bamboe gemaakt. Ik heb dit kwastje al en hij bevalt me prima. Verkrijgbaar voor €2,99





Multifunctionele producten, zoals jullie weten vind ik ze geweldig. Deze lip and cheek colour kun je voor lippen gebruiken, maar ook voor je wangen. Essence had ze ook al een keer. Verkrijgbaar in C01 Discreet Artist, C02 Picked Cherry Blossoms en C03 Madam Butterfly voor €3,99 per stuk. Ik ben hier heel erg benieuwd naar, ik vind ze er echt heel mooi uitzien.





Als laatste natuurlijk de nagellak. Verkrijgbaar in C01 Discreet Artist, C02 Picked Cherry Blossoms, C03 Madam Butterfly, C04 Dance In Gion en C05 Planet Tokyo voor €2,69 per stuk. Ik vind Picked Cherry Blossoms er heel erg leuk uitzien en hoewel ik normaal niet van nude nagellak hou, vind ik Discreet Artist er ook heel leuk uitzien. Deze nagellakken ga ik eens goed in het schap bekijken.

Een mwah collectie, 1 oogschaduw die ik graag wil hebben, twee nagellakjes en de lip and cheek colour. Ik ren niet gelijk voor deze collectie naar de winkel. Wat vind jij van deze limited edition? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...