zaterdag 19 januari 2013

Catrice nagellak

Alle nagellak van Catrice is 50% korting, of het nou is dat alle kleuren vervangen worden of dat er nieuwe flesjes komen, het is een groot raadsel. Ik weet het niet, maar ik heb wel even flink gebruik gemaakt de korting! 
 

I Am A Lob-Staris een mooi 'stoffig' oranje kleurtje, die neigt naar koraal. 



Khaki Perry is een groen kleurtje met een gouden shimmer erdoor heen. Hij lakt een klein beetje streperig, maar ik vind het niet storend. 



George Blueney is een diepblauwe kleur met een lichtblauwe shimmer. Ik vind hem echt super mooi! 



Nog zo'n lak die ik echt super mooi vind! Oh My Goldness! is een warmgouden glitter lak. Deze heeft drie laagjes nodig om dekkend te zijn, maar hij is het helemaal waard. Ik snap echt niet dat ik deze lak niet eerder heb gekocht. 



Goldfinger doet mij op het eerste gezicht heel erg aan NYC Full Metal Jacket denken, maar hij is toch wat koeler. Toch is hij echt heel erg mooi. 



Een lakje van de Ultimate Nudes, Sing: Oh Camps-Elysees is een mooie lichte perzikkleur met een mooie shimmer. Hij dekt in drie laagjes, dit vind ik wel een beetje jammer. Toch is het een hele mooie kleur. 


From Dusk To Dawn is een duochrome lak. In het flesje lijkt hij bruin, maar op de swatch zie je heel erg mooi de paarse kant. Een spannende kleur die in elk licht verandert. 



Beavis & Mud-head is een mooie donkerbruine kleur die creamy is. 



Steel My Heart is een brushed metal effect nagellak, hij droogt dus mat en een beetje ruw op. Hierdoor zie je de verschillende kleuren glitters wel heel erg goed. Er zit een mooie blauwe glitters, rode, maar ook wat groenige glitters. 



Dulce & Havanna lijkt op Beavis & Mud-head, maar is lichter en koeler van kleur. 



Marilyn & Me is een mooie rode kleur met een rode glitters/flakie erin verwerkt. Hij dekt niet heel erg goed, je hebt wel drie laagjes nodig, maar wat is hij mooi. Het is een subtiele rode kleur, een beetje tegen het roze aan. 



Als laatste Grey's Kelly, een bruine nagellak met een lichtpaarse ondertoon, heel erg bijzonder. 

Dit waren de lakken die ik nog even snel binnenhaalde, zijn er nog nagellakken die jij hebt gehaald of nog wilt halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...