zondag 6 januari 2013

Catrice discontinued

Vandaag een artikel met alle producten van Catrice die zullen verdwijnen. Het is een hele lijst, dus misschien moet je heel erg hard naar de winkel rennen om back-ups in te slaan van jouw favoriete producten. Het voordeel is wel dat je 50% korting zal krijgen, maar ik weet niet precies wanneer dit ingaat. Deze producten zullen vanaf februari niet meer verkrijgbaar zijn.

Absolute Eye Colour:
460 John Lemon
470 Golden Evergreen
480 Kiwi Wonder
500 Hip Hop On The Three Top
520 Bonnie & Cloud


Absolute Eye Colour Quattro: 
030 OMG I Want That!
050 Twinkle In The Eye
060 Rumble In The Jungle

Gel eyeliner: 
020 It's Mambo Nr. 2


Intensif'eye wet & dry:
060 Brooke's Blue Lagoon

Smokey Eyes: 
040 Billy Jeans

Made To Stay Eyeshadow:
020 It's Mambo Nr. 2
050 Metall Of Honor


Precision Eye Pencil:
010 Blackstreet Boy
020 Like A Grayer
040 Rolling Like A Stone
060 Khakitoo
070 I Wood If I Could
080 Wildthing
090 Gold Me Tight
110 My Ninja Purple

Eye Liner Pen:
060 

Smokey Eyes Pencil:
020 Gloria Greynor

Kohl Kajal:
100

Eyeshadow Base
Better than waterproof mascara
Fake it! False lashes mascara


Lip Appeal Moisture & Shine Lipgloss:
020 First Kiss
030 Sweeten Up!
050 Naturally Pink
080 Bare Necessity
110 Knock On Wood
120 Berry Good
130 Neil's Arms Are Strong


Lip Appeal Moisture & Shine Lipgloss:
140 Juri Is GAGArin
150 Candyfornication
160 Flirty Fuchsia
170 Peach Boy
180 Little Red Dress
190 Nude-Tritious


Photo Finish Foundation:
040 Sun Beige

Infinite Matt Foundation:
010 Light Beige
020 Honey Beige
030 Apricot Beige

Re-Touch Light Reflecting Concealer:
030 Rosy Beige


Multi Colour Compact Powder:
020 Sand Beige

Sun Glow Matt Bronzing Powder:
010 Light Bronze

Skin Finish Compact Powder:
050 Caramel Beige
060 Sun Beige

Dit was de hele lijst, er gaan geruchten dat ook alle nagellakjes uit het assortiment zullen verdwijnen, maar hierover heb ik niets kunnen vinden. Van welke producten ga jij nog back-ups aanschaffen? Ik ga sowieso nog even kijken naar de lipgloss, maar ik weet eigenlijk al zeker dat ik hiervan toch geen een ga aanschaffen. De mono's en de quattro's ga ik wel even langs, ik moet eerst even controleren welke ik zelf allemaal al heb, maar volgens mij heb ik al deze mono's nog niet en nog 2 van de quattro's niet, dus deze koop ik dan als ze er nog zijn.

1 opmerking:

  1. OK ik ga een back-up halen van de foundation en misschien nog wat oogschaduws :o

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...