vrijdag 21 december 2012

W7 nagellak

De laatste tijd kom ik nooit meer bij de op=op winkel. Toen ze Teeez! verkochten, was ik er nog regelmatig te vinden. Laatst glipte ik even snel naar binnen en zag ik allemaal nieuwe W7 lakken. Normaal kosten deze nagellakken €2,75 per stuk, maar als je er 2 koopt, zijn ze €2,50 per stuk. Goedkoper dan Catrice dus. Het was nog moeilijk om 4 lakjes uit te kiezen, ik mocht er namelijk niet meer van mezelf kopen. Er waren echt heel erg veel leuke lakken, maar ik heb me weten te beperken tot 4, al denk ik dat ik binnenkort weer even langs ga ;)


Van links naar rechts: 44 Cerise Pink, 86 Metallic Mercury, 96 Mosaic en 105 Shirley Temple

Ik ben een sucker voor glitter, shimmer en roze, ik denk dat dit met deze aankoop ook wel heel goed te zien is. De vormgeving doet me echt denken aan de lakjes van OPI, het geeft me ook een luxegevoel, terwijl de lakjes maar €2,75 per stuk kosten. 



Cerise Pink dekt in 2 dikkere lagen of 3 dunne laagjes. Mijn voorkeur gaat uit naar dunne laagjes, omdat je nagellak dan beter blijft zitten. Het is een donkerroze kleurtje met roze shimmer. 




Metallic Mercury bevat een geel/groene/bronze shimmer, maar ook een paarse shimmer. Dit lakje dekt in 3 dunne laagjes. De kleur verandert in het licht, een beetje een duochrome effect, maar dan wat groffer.




Ik ben helemaal verliefd geworden op Mosaic. Dit is een lakje met een lichtblauwe basis en gouden en donkerblauwe glitters. Het lakje dekt twee dunne laagjes. De glitters verspreiden zich mooi.




Ik kwam erachter dat ik van Shirley Temple vergeten was een foto te maken van de swatch, dus even een andere swatchfoto dan de rest. Deze dekt in drie a vier dunne laagjes. Deze roze lak lijkt wat meer oranje/roze in het flesje en is ook wat lichter dan de eerste nagellak. De lak lijkt in het flesje een wat meer oranje shimmer te bevatten, maar dit zie je op de nagel bijna niet terug.

Ik zou alle lakken aanraden, maar ik raak ook zeker aan om eens bij de nagellakjes te kijken, want ze hebben zo ongelofelijk veel mooi kleuren! Ik vind het wel een beetje jammer dat eigenlijk geen een lakje bij twee laagjes dekkend is, behalve Mosaic dan. Toch is dat extra laagje het wel waard, want het zijn echt hele mooi kleuren. Heb jij al een nagellak van W7 en wat vind je ervan?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...