woensdag 19 december 2012

Tag: This or that?

Vandaag een tag voor jullie, een tag die mij aan allerlei keuzes onderworp. Sommige makkelijk, sommige wat moeilijker, sommige bijna onmogelijk. Benieuwd naar mijn antwoorden?

Kleding
Lange mouwen of korte mouwen
Ik hou van korte mouwen, meestal draag ik er een colbertje overheen als het iets frisser wordt. Zodra het weer warmer wordt, zul je me weer snel met korte mouwen zien!

Jurken of rokken
Ik hou van jurkjes! Feestjurkjes, zomerjurkjes, ik zie altijd ongelofelijk veel leuke jurkjes, maar heb er zelf niet heel erg veel. Meestal lijken ze heel erg leuk en als ik ze aanheb vallen ze altijd tegen. Ook zijn jurkjes op de fiets niet handig, dus heb ik ze ook meestal niet aan naar school.

Streepjes of ruitjes
Pff wat een moeilijke! Ik draag eigenlijk bijna geen streepjes of ruitjes. Ik denk dat ik toch eerder voor een streepje zou kiezen dan voor een ruitje.

Teenslippers of sandalen
Teenslippers! Zonder twijfel. Ik draag heel erg graag teenslippers, ook graag in huis. Zodra het weer wat warmer wordt, pak ik mijn teenslippers weer uit de kast. Ik heb veel teenslipper, in heel veel kleuren.

Sjaals of hoedjes
Sjaals, ik vind namelijk dat ik geen hoedenhoofd heb. Nu draag ik ook niet heel erg veel sjaals, maar deze pak ik nog weleens om mijn outfit op te fleuren.

Oorknopjes of oorhangers
Moeilijke keuze, maar ik pak de laatste tijd toch wat sneller oorknopjes. Toch wissel ik ze regelmatig af.

Kettingen of armbanden
Twijfel twijfel, ik draag standaard een armbandje met mijn naam, maar voor de rest hou ik niet zo van armbanden. Ik draag ze af en toe, terwijl ik regelmatig een ketting draag.

Hakken of platte schoenen
Eigenlijk loop ik altijd op hakken, ik voel me er vrouwelijker door. Maar wat is het toch lekker om na een lange dag je hakken uit te gooien en lekker op je sloffen verder te gaan.

Jasje of vest
Ik draag heel erg vaak jasjes, omdat ik het vrouwelijk en netjes vind staan.

Make up
Blush of bronzer
Ik draag bijna nooit bronzer, maar altijd blush. Zonder blush lijk ik ziek, omdat ik zo bleek ben.

Lipgloss of lipstick
Lipgloss, omdat het net even wat makkelijker bij te werken is en ik me niet zorgen hoef te maken hoe het van mijn lippen afslijt, terwijl ik dat bij lipstick wel heb

Eyeliner of mascara
Mascara! Zonder ga ik de deur eigenlijk nooit uit

Foundation of concealer
Ik gebruik niet vaak foundation, alleen als mijn huid echt onrustig is of mijn huid vlekkeloos moet zijn voor bijvoorbeeld een feestje. Ik grijp eerder naar concealer als ik wat lichte plekjes heb.

Neutraal of kleur
Kleur! Ik hou van kleur en het spelen met make up. Vooral in het weekend als ik niet weg moet, kan ik helemaal losgaan en allerlei nieuwe combinaties ontdekken.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
In vaste vorm werkt toch makkelijker

Kwasten of sponsjes
Kwasten :) Dit heeft verder geen uitleg nodig lijkt me

Nagels
OPI of China Glaze
Geen keuze, ik heb namelijk nog nooit een nagellakje van deze merken gehad

Lang of kort
Lang, als ik korte nagels heb, lijken mijn vingers helemaal op van die worstjes.

Acryl of natuurlijk
Natuurlijk, ik merkte dat nadat ik gelnagels had gezegd, mijn eigen nagels heel erg slap waren. Nu zijn ze sterker dan ooit en vragen veel mensen of dit echt mijn eigen nagels zijn.

Felgekleurd of donker
Felgekleurd, ik hou van vrolijke kleurtjes!

Met nail-art of zonder nail-art
Zonder nail-art, ik vind nail-art heel erg leuk, maar heb er meestal gewoon geen tijd voor.

Body
Parfum of bodyspray
Ik heb geen bodyspray, dus dat zegt al genoeg ;)

Lotion of bodybutter
Mijn benen hebben gewoon bodybutter nodig, een lotion is niet voedend genoeg

Douchegel of zeep
Gewoon omdat douchegel veel makkelijker is

Haar
Krullend of stijl
Ik vind mijn stijle haar zo saai, dus ik wil er altijd graag wat slag of krullen in

Knot of paardenstaart
Een knot om slag of krullen te creƫren

Schuifspeldjes of clipjes
Schuifspeldjes blijven niet in mijn haar zitten, die glijden er zo weer uit.

Haarlak of gel
Haarlak, want van gel wordt mijn haar zo vet en hard

Lang of kort
Lang, ik hou van mijn lange haar

Licht of donker
Blond :) En dat blijf ik ook

Lok of pony
Ik vind een pony mij echt niet staan, ik heb wel een poos een schuine lok gehad, maar deze is nu uitgegroeid.

Los of vast
Als ik mijn haar vast heb, dan lijkt mijn hoofd echt een stuk kleiner

Overig
Regen of zonneschijn
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk!

Zomer of winter
Ik haat sneeuw, ijs en kou. Geef mij maar de zon en warmte!

Herfst of lente
Lente, al die lieve diertjes die dan geboren worden en de aanloop op de zomer. Ik krijg ook echt altijd lentekriebels :)

Chocolade of vanille
Ik hou van chocolade! 

Als je deze tag over mag nemen, mag dat altijd! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden. 

4 opmerkingen:

  1. Oeh, sommige zijn echt lastig om uit te kiezen. Leuke tag.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke tag! Ik heb ooit eens een soortgelijke gedaan, vond het toen erg leuk om steeds te moeten kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook leuk, maar sommige zijn echt wel lastig!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...