zondag 9 december 2012

Revlon mascara

Laatst zag ik bij de Action allerlei mascara's liggen, waaronder Nivea mascara's, maar ook deze Revlon mascara. Veel van de Nivea mascara's hadden een borsteltje dat uit haren bestond, terwijl die van Revlon een siliconen borsteltje heeft. Dit vind ik persoonlijk fijner, dus ik nam de Revlon mascara mee voor €2,49. Geen geld voor een mascara! Maar zou ik ook tevreden zijn?


De verpakking vind ik simpel. Ik vind het opvallend dat het borsteltje los geleverd wordt bij de mascara, dit zie je meestal niet bij budgetmascara's.

  

De mascara heeft 2 standen, stand 1 zorgt voor length & drama en stand 2 length & definition.
Er is iets verschil in het borsteltje, bij stand 2 lijkt het borsteltje wat meer ruimte te hebben waardoor hij dikker wordt.



Het borsteltje heeft lange en kortere haartjes. De kortere haartjes hebben 2 rijen naast elkaar, de lange haartjes 1. Hierdoor kom je goed bij de aanzet en kun je elk stukje van je wimper goed meenemen.



Stand 1, de mascara laat mijn wimpers een beetje aan elkaar kleven, maar maakt ze wel dikker en goed zwart. 



Stand 2 maakt mijn wimpers echt lang, laat ze niet aan elkaar kleven en separeert ze ook mooi. Deze stand werkt voor mijn wimpers echt goed. 

Voor mij verschillen de standen heel erg, maar soms hoor je ook dat verschillende standen geen verschil maken. Dit ligt natuurlijk ook heel erg aan je wimpers. Deze foto's zijn trouwens met 1 laagje mascara gemaakt, bij het tweede laagje gaat de mascara meer klonteren. Voor €2,49 vind ik dit een fijne mascara, maar ik ben er nog niet over uit of hij mij all time favorite van Miss Sporty kan verslaan. 
Heb jij al eens een mascara van Nivea of Revlon geprobeerd en wat vond jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...