maandag 10 december 2012

Nivea oogschaduw

Behalve Nivea mascara's had de Action ook deze Nivea oogschaduw liggen. De verpakking maakte me gelijk al nieuwsgierig, want hij weerkaatste het licht elke keer op een andere manier. Toch twijfelde ik, want bij de Action kun je niet swatchen en loose powder maakt mij altijd toch een beetje angstig. Ik ben dol op mijn pigmenten, maar gebruik ze veel te weinig. Dit is omdat ik met pigmenten toch altijd wat langer bezig ben dan met oogschaduws in vaste vorm en hier heb ik doordeweeks 's morgens gewoon geen tijd voor. Ik vind het zonde om producten te kopen die dan achterin mijn stash belanden, maar uiteindelijk heb ik hem toch meegenomen. Het product in het potje zag er zo mooi uit en €3,75 voor een mooi pigment vind ik niet duur. Vooral omdat je een pigment eigenlijk nooit opmaakt, omdat het zo ongelofelijk gepigmenteerd is en je hierdoor maar een klein beetje nodig hebt. 


Zie je hoe mooi het licht wordt weerkaatst? Ik vind het echt prachtig. De vormgeving vind ik mooi, simpel, maar toch een kleine eyecatcher. En dat voor een budgetproduct. Ook superleuk dat de Action af en toe Nivea producten heeft, aangezien dit merk normaal niet in Nederland te koop is. Het nadeel is wel dat het meestal niet terugkomt, op = op. Voor twijfelaars zoals ik is dat niet altijd handig, je kunt er niet even rustig over nadenken. Ik kocht deze en twee dagen later lagen ze al niet meer in het vak. Soms komen producten nog terug, maar meestal niet. Dit is dus het risico dat je loopt.


Zoals altijd zit het product verzegeld in plastic. Zo weet je zeker dat niemand aan je product heeft gezeten, al is al dat plastic en karton wel verspilling. 


De bovenkant lijkt wel een beetje op een diamant en jullie zien mijn weerspiegeling haha :) Het product lijkt een heel klein beetje zachtroze in bepaald licht, maar toch is het echt wit zoals je hierboven ziet. Deze gebruik ik het meeste, als highlighter, maar ook om delen van mijn bewegend ooglid op te lichten. 


Het pigment is echt heel erg glanzend en glitterig, uitstekend voor de feestdagen. 


Hierboven kun je heel goed zien hoe mooi hij glittert. Ook zie je heel subtiel een roze glinstering. Ik vind hem echt heel mooi. Toch is er een keerzijde aan dit product....


De shifter! Ik heb continue ruzie met dit ding. Hij laat niet genoeg product door, waardoor het lijkt dat alles wat boven de shifter is al het product is. Ik heb zelfs eraan getwijfeld! Er komt gewoon niets door de shifter, zelfs niet als ik hem op de kop hou en heel erg schud. Toch lijkt het alsof er nog heel veel onder de shifter zit, maar 100% weet ik het niet. Ik denk dat ik het shifter kapot ga knippen, waardoor er een groter gat ontstaat waar het pigment door kan. Het kan dan zijn dat ik dan voor de verrassing kom te staan dat er verder geen pigment onder zit, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zit niet voor niets een shifter in en anders hadden ze vast niet zo'n groot potje gemaakt voor zo weinig product en het lijkt me niet dat je er dan €3,75 voor betaald. Gemengde gevoelens dus bij dit product. Ik vind het pigment supermooi, maar de verpakking vind ik echt vreselijk. Ik ga er zelfs aan twijfelen hoeveel product erin zit, of dit alles is of dat de verpakking het pigment gewoon verstopt. Ik kon op de verpakking ook niet vinden hoeveel gram pigment erin zit. Misschien ligt het alleen aan mijn shifter en hebben andere mensen geen problemen. Ik ben hier zeer benieuwd naar, heb jij zelf dit pigment en heb jij ook dit probleem of heb je een review gelezen waarin iemand dit probleem beschreef? Als de shifter normaal zijn werk deed, zou ik dit product zeker weten aanraden, maar nu twijfel ik er een beetje over. Maak dus vooral voor jezelf de keuze. 

5 opmerkingen:

  1. Kun je de sifter iet los pulken? Meestal kun je die wel los krijgen door er een mesje o.i.d. tussen te wrikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik grof geweld moet gaan gebruiken en met een schaar een gat erin moet knippen haha. De shifter is namelijk niet bepaald soepel...

      Verwijderen
  2. Jammer van de shifter, ik zou hem ook openknippen, de kleur is namelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik het ook ga doen, want ik vind het anders echt zonde :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...