zondag 30 december 2012

My Lovely Life #9

Waar blijft de tijd?! Ik heb het gevoel dat de tijd aan me voorbij vliegt en dat ikzelf stilsta. Twee weken vol leuke dingen, laten we snel gaan kijken!


Met mijn vriendinnen vierden we Sinterkerst. We trokken lootjes en mogen een surprise en/of gedicht maken. Ik trok mijn vriendin die verpleegkunde studeert en koos voor een surprise. Alle vier cadeautjes verwerkt en verstopt in de surprise. Hij viel in de smaak en de cadeautjes gelukkig ook!


Mijn eigen surprise, een beautycase! Mijn vriendinnen weten waar ik van hou haha. Jammer genoeg moest ik hem helemaal kapot maken :(


Hele leuke sleutelhanger, you have the key to my heart. Hierdoor heb ik mijn sleutelbos in no-time uit mijn overvolle tas gevist.


Ik schreef een stapel kerstkaartjes voor vriendinnen :) 


Ik werd wakker en had de hond even opgehaald. Nog even samen in bed snoozen. Ze kroop helemaal weg in mijn nek, zo lief. 



We gingen naar Wicked!!! Superleuk en ik luister nu non-stop de liedjes en zing ze keihard mee. Volgens mij beginnen ze hier thuis al gek van me te worden haha. Het liefst ga ik nog een keer.


Altijd als ik met de beautyblender aan het werk ben, heb ik het liedje Ode to the bouncer van Studio Killers door mijn hoofd. 


Ik kreeg een kerstcadeautje en maakte er gelijk gebruik van met de Kerstdagen. Hoe en wat, daar komt nog een artikel over ;)


Ik was bezig met typen, voor mijn blog en het paardenspel en Ramani ging met haar kopje op mijn arm liggen, later legde ze er nog een pootje bij. Ik smolt, maar het typen ging wel wat moeilijker. Wat is ze toch ook een dikke knuffelkont.


De bibliotheek deed allemaal afgeschreven boeken we en ik kocht wat boeken die ik kan gebruiken bij mijn opleiding en werk later. Superleuke boeken! Het liefst wou ik er heel erg veel meenemen, maar ik ben streng geweest. Alleen boeken die er mooi uitzagen en boeken met een thema dat ik nog niet heb mochten mee.



Ramani dacht dat ik een pup was en likte heel fanatiek mijn hand. Daarom ook het bewogen koppie, ze zat geen minuut stil. Als ik mijn hand weg wou trekken, hield ze hem tegen met haar pootje. Zo ongelofelijk lief. Daarna ging ik wel snel mijn handen wassen haha, ze waren helemaal nat van haar kwijl. 


Zo'n berichtje kan mij echt ontroeren, wat een ongelofelijke dappere en slimme hond. Dit doet me denken aan een gebeurtenis met onze vorige hond. Ze was al bijna blind toen ze bij mijn moeder in de voortuin was. Mijn moeder was daar aan het werk en opeens was ze de hond kwijt. Onze hond, Dappie, was aan het dwalen geraakt en wist niet meer hoe ze thuis kon komen. Ze is toen naar mijn opa en oma gelopen, daar kwam ze namelijk heel vaak met mijn moeder en de buren hebben mijn opa en oma gewaarschuwd dat de hond van hun dochter voor mijn opa en oma's huis liep. Mijn opa belde op: Ben je Dappie kwijt? Mijn moeder helemaal in paniek zeggen dat ze Dappie niet kon vinden, opa kon haar geruststellen dat Dappie bij hun was. Zo raar dat Dappie ons huis niet meer kon vinden, maar blindelings naar opa en oma liep. Heel bijzonder. 

Hoe was jouw Kerst? En wat heb jij allemaal gekregen voor Kerst?

2 opmerkingen:

  1. Oh ik ben ook bij wicked geweest! Wist niet wat ik er van moest verwachten maar vond het een erg mooie musical :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...