zondag 16 december 2012

My Lovely Life #8

De afgelopen twee weken stonden in teken van cadeautjes, cadeautjes voor Sinterklaas, cadeautjes voor mijn verjaardag. Een groot feest dus. De afgelopen twee weken zijn echt voorbij gevlogen. 


Ik liep twee dagen mee in het Audiologisch Centrum in Leeuwarden. Twee lange dagen waarbij ik om 8 uur aanwezig moest zijn en dus al om kwart over 6 van huis ging. Het was echt superleuk!



Allerlei lekkernij, december is niet bepaald goed voor je lijn, maar oh wat is het allemaal lekker.


Wij gaan 22 december naar Wicked!! Ik heb er echt superveel zin in!


Match! Mijn high heels met mijn tas. Ik vind het een leuke combinatie


Ik ontdekte een nagellak van W7, Mosaic, waarop ik helemaal verliefd werd


De tweede dag bij het Audiologisch Centrum ging het sneeuwen en niet zo'n klein beetje ook! Ik was echt bang dat ik niet meer thuis zou komen.


Gelukkig was dit wel het geval! Thuis lag er helemaal geen sneeuw, maar toen ik aankwam begon het net heel erg hard te sneeuwen. Natuurlijk....


Ze vinden ook steeds meer uit. Ik vind het wel heel erg mooi voor degenen die doof of slechthorend zijn.


Een heleboel cadeautjes ingepakt voor Anouk en mama. Het was een hele stapel.


De cadeautjes die ik die avond kreeg. 



Nog meer sneeuw. Als sneeuwhater vond ik het toch wel een heel erg mooi gezicht. Ik vind het mooi als ik lekker binnen kan zitten en ik niet weg hoef. 


Mijn hele raam bedekt met sneeuw. Ik schrok me rot toen alle sneeuw ging schuiven en naar beneden viel.


Vooral op het konijnenhok lag heel erg veel sneeuw. Gelukkig hoefde ik die dag de deur niet uit. 



Het zorgde er wel voor dat het er supermooi uitzag, Molly wou het ook even inspecteren. Ze heeft heel verbaasd naar buiten gekeken, heel grappig. 


Mijn naam in twee talen (Thai en Nederlands) op de kalender bij mijn vader. 


Ook ging ik met mijn klas Sinterklaas vieren. We hadden afgesproken dat we logopedische cadeautjes zouden geven en een dobbelspel gingen doen. Ik was onzeker of ze mijn cadeautjes wel leuk zouden vinden, ik had pakketjes gemaakt met een spel, markeerstiften, memoblaadjes, motivatiestickers dobbelstenen en pennen, maar er werd tijdens het dobbelspel echt om gevochten. 


We zaten in de kantine en de hele tafel lag vol cadeautjes en lekkere dingen. We zorgden wel voor wat bekijks. Het was echt een superleuke middag.


Ramani wou tegen de verwarming aanliggen, omdat deze lekker warm was. De poef stond in de weg, maar Ramani wurmt zich er gewoon tussen en gaat tegen de verwarming aanliggen. Slimme hond.



Op 12-12-'12 werd ik 21 jaar en dit werd uitgebreid gevierd. Ik was de hele dag vrij en heb de hele dag visite ontvangen. 


Ik werd wakker donderdags en haalde Ramani nog op om even heerlijk samen op bed te liggen. Ze kroop gelijk helemaal tegen mij aan, zo ongelofelijk lief.



Vrijdagavond hield ik mijn verjaardag voor mijn vriendinnen, de hapjes en drankjes stonden al klaar. 


Sinds gisteren staat bij ons ook de kerstboom. De kerstboom staat hier nooit voor mijn verjaardag, maar nu dat allemaal afgelopen is, staat bij ons hij nu ook weer. Supergezellig en ik heb alweer helemaal zin in kerst. Hoe lang staat bij jullie de kerstboom al?

De afgelopen twee weken waren dus drukke weken, daarom dus ook veel foto's. Hoe waren jouw weken?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb helemaal geen boom staan...
    Ziet er uit als een heel toffe maand, met vooral heel veel gezeligheid en cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook zonder boom kan het heel gezellig zijn in huis!
      Ja dat was het ook, ik heb echt genoten :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...