zondag 2 december 2012

My Lovely Life #7

De afgelopen twee weken stonden vooral in teken van post, ik ben heel vaak naar de brievenbus gelopen of kaartjes afgeleverd bij huizen. Maar natuurlijk ging het niet alleen om de post, benieuwd wat er nog meer is gebeurd in de afgelopen twee weken? Kijk dan vooral verder


Een jongen en een meisje :) Altijd leuke kaartjes om op de post te doen


Ik deed mijn sollicitatiebrieven voor stage op de bus. Spannend! 


Mijn lieve kleine stoere konijntje. Half bruin nog, zijn zomervacht, maar gelukkig is hij al bijna klaar met verharen. In zijn wintervacht is hij nog meer fluffy en nog zachter. 


Ramani schudt de laatste tijd haar eigen kussen op, zodat ze lekker kan liggen. Slimme hond :)


Dit verklaart een hoop qua gedrag van sommige jongens...


Creatief doen op mijn verlanglijstje :) Deze is voor Sinterklaas en mijn verjaardag. 


Ik bleef haken, het gevolg: een hele grote scheur in mijn trui... 


Al heel erg lang niet gegeten, tosti! Dat is toch af en toe wel heel erg lekker...


Alice had a vision - again van de Twilight collectie van Essence. Ik vind hem echt mooi


Ramani had het weer goed voor elkaar, ze wordt hier best wel verwend haha


Mijn opa en oma hielden een feest omdat ze 50 jaar getrouwd waren. Met veel kleinkinderen heb je natuurlijk een rommelige tafel, knutselspullen overal tussen het eten. 


Even poseren op het feest


Ik had mijn schoen niet gezet, maar ik vond ineens wat op mijn kussen toen ik terug kwam. Inclusief gedicht


Er zat een chocoladeletter in! Die lusten we natuurlijk altijd :)


Wat erg... Die kinderen zullen wel een trauma hebben opgelopen, zo zielig


Ik hou van Sinterklaas, ook vooral vanwege het lekkere snoep. Ik mocht weer genieten van een lekker kikkertje.


Arme Ramani moest tandsteen laten verwijderen. Ze was nog heel erg lang suf, pas de volgende dag was ze weer de oude. Ik vind het altijd heel zielig om haar zo te zien, je ziet gewoon dat ze zich niet fijn voelt

2 opmerkingen:

  1. Wat is je konijntje cute!
    En ja, die kinderen zullen idd wel een klein trauma hebben nu.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...