vrijdag 28 december 2012

Kiekeboe!

Daar was ik weer! Ik hoop dat jullie mij niet teveel hebben gemist. Ik was heel erg druk met kerst, maar dat niet alleen. Ik weet niet of het jullie ooit is opgevallen, maar op mijn site staat een linkje naar Avalon Crest Ik was hier mede-beheer, maar dat meisje wou er ineens mee stoppen. Ze wil weer opnieuw een spel beginnen, wat ze dus ook net met Avalon Crest heeft gedaan. Het spel daarvoor heeft ook niet zo lang bestaan, maar had al wel veel leden. Deze leden moesten allemaal weer helemaal overnieuw beginnen op Avalon Crest en dat zou dus nu weer moeten als ik het spel niet overnam. Zonde natuurlijk, want er zijn hele goede stallen gebouwd ondertussen. Om een lang verhaal kort te maken, Avalon Crest was behoorlijk verwaarloosd en de afgelopen dagen heb ik die op de schop genomen. Het is nu bijna allemaal op regel, dus nu kan ik me weer op mijn blog storten.

De afgelopen dagen is mijn hele dag- en nachtritme verstoord. Zo ineens, ik kan 's nachts niet meer in slaap vallen en als ik in slaap val, slaap ik heel onrustig. Het is vakantie, maar ik ben zo ongelofelijk moe. Hierdoor kan ik niet de energie opbrengen om veel dingen te doen. Ik weet niet wat het is, maar ik lig rustig tot 4 uur of nog later klaarwakker. Ik slaap af en toe overdag even een half uurtje om bij te tanken, niet te lang, anders verstoor ik mijn ritme nog meer. Iemand tips hoe ik 's nachts weer lekker  en lang kan slapen? Ik heb echt alles al geprobeerd, twee uur voordat ik naar bed ga me niet meer 'inspannen', geen tv, geen laptop, maar het lijkt allemaal niet te helpen. Nu pak ik uiteindelijk 's nachts maar mijn laptop om bijvoorbeeld deze blog te schrijven, maar ook om Avalon Crest op orde te krijgen. Ja dat is mijn truucje hoe ik zelfs tijdens kerst ermee bezig kon zijn haha.

Mijn kerst was rustig, eerste kerstdag heerlijk thuis gebleven en lekker gechilled. Tweede kerstdagen kwamen opa en oma 's avonds bij ons eten, maar de rest van de dag heb ik ook lekker rustig aangedaan. Even twee dagen waarbij niets moet, maar alles mag, ik vind het heerlijk. Ik vind dat deze laatste maand zo ongelofelijk snel gaat, voordat ik het wist was het Sinterklaas, was ik jarig, nu is kerst voorbij gevlogen en staat oud & nieuw alweer voor de deur. De tijd begint me in te halen voor mijn gevoel. Hoe was jouw kerst? Heb je genoten met de mensen om je heen?

Ik ben eigenlijk vergeten foto's van mijn kerstlooks te maken, maar heb via instagram en mobiel nog wel wat foto's. Deze komen waarschijnlijk vanmiddag in een blogpost. Nu ik dit typ is het 6 uur en begin ik eindelijk een beetje moe te worden, dus ik ga mijn laptop weg leggen en nog even een paar uurtjes slaap pakken. Slaap lekker, terwijl sommigen van jullie misschien over een uur of twee uurtjes alweer uit de veren zijn. Wat kan een menselijk lichaam soms toch raar reageren....

1 opmerking:

  1. Wat vervelend dat je slaap ritme zo door de war is.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...