woensdag 12 december 2012

Etos waaierkwast

Gisteren had ik het over het nail-art kitje van de Etos en dat je de losse glitters kon verwijderen met een waaierkwast. Sinds kort heeft Etos ook een waaierkwast in het assortiment,  vandaag wil ik jullie hierover vertellen wat ik vind van de kwast. 


De kwast is goed verpakt, maar het tasje waarin hij zit is eigenlijk net iets te klein. Voorzichtigheid is dus geboden als je de kwast er weer in terug wil doen. Handig is dat het tasje een zipper heeft, waardoor je hem opnieuw kunt gebruiken en zo ook andere kwasten erin kunt doen.
Om de kwast zelf zit ook nog een hoesje, waardoor de haartjes mooi bij elkaar blijven. 


De kwast heeft een mat handvat dat een beetje stroef aanvoelt. Hierdoor kun je de kwast fijn vasthouden, hij glijdt niet zo snel door je handen. De haartjes hebben een donker uiteinde, ik weet nou niet of ik dit zo heel mooi vind. Gelukkig wordt de werking hier niet door beperkt. De haartjes zijn zacht en je kunt hier heel subtiel highlighter of blush mee aanbrengen. Bij het wassen liet de kwast geen haren los en bleef hij heel erg zacht. Ook blijven de haartjes mooi in vorm. Deze soort kwast hoort niet stevig te zijn, maar bevat wel aardig veel haartjes. Voor €2,49 vind ik deze kwast echt een aanrader!

4 opmerkingen:

  1. Waaierkwasten zijn ook ideaal om fall-out voorzichtig weg te vegen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt ;) Hier gebruik ik hem ook regelmatig voor :)

      Verwijderen
  2. Klinkt niet verkeerd. Eens kijken bij de Etos (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...