dinsdag 11 december 2012

Etos nail-art kit

Vandaag heb ik iets gekocht wat mijn hartje sneller doet laten kloppen. Namelijk glitters! Ik ben dol op glitters, glitters op mijn ogen of glitters op mijn nagels, het maakt niet uit. Toen ik dit setje bij de Etos zag liggen voor €3,99 liggen, ging deze dus ook in mijn mandje. 


In het setje zitten 3 kleuren glitters, blauw, roze en zilver en witte/roze sterretjes. Ideaal voor de kerst dus de zilveren glitters en sterretjes. De roze en blauwe glitters vind ik wat minder passend, ik had hier het liefst rood, groen of goud gezien. Toch vind ik zelf roze glitters heel erg leuk, maar de roze en blauwe glitters maken hem wel wat minder geschikt voor de kerst.
Edit: ik las later ook dat er een setje is met rode, gouden en zwarte glitters en dezelfde sterretjes. Dat is al een stuk kerstiger natuurlijk!


Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing. De glitters zijn alleen geschikt voor je nagels, gebruik ze dus ook echt niet voor op je ogen. Je kunt de glitters gebruiken op je 'naakte' nagels, waardoor je alleen maar glitters op je nagels hebt, maar ook over een nagellakkleur heen. Ook kun je hem gebruiken op delen van je nagel door de eerste laag heel goed te laten drogen en dan plaatselijk nog wat nagellak aan te brengen en hier glitters overheen te strooien. De overbodige glitters kun je eraf wassen nadat de nagellak is gedroogd, maar kun je ook voorzichtig met een (waaier)kwast van je nagellak afborstelen. Doe dit niet te hard, want dan borstel je alle glitters er weer af.






Alle potjes nog een keer in vergroting. Het nadeel van de glitters is dat het overal gaat zitten. Het zit in de deksel, de randjes en in het potje. Als je het potje openmaakt, zit je gelijk onder de glitter. Dit vind ik zelf altijd heel erg vervelend, omdat je daarna overal de glitter terug vindt... Dit is het enige nadeel van dit setje. Voor de rest vind ik hem echt heel erg mooi. De glitters zijn mooi fijn en zorgen voor een mooi effect. Ik wil er binnenkort een nail-art mee maken, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik de glitters wil gaan gebruiken. Al iemand nog suggesties heeft, hoor ik het graag! Gebruik jij veel losse glitters bij je nail-arts?

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik weinig losse glitters. Vooral omdat ik een keer zo'n potje heb laten vallen en de halve vloer onder zat... minder fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja inderdaad! En het is dan zooo moeilijk om op te ruimen... Dat vind ik ook het nadeel aan losse glitters

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...