zaterdag 8 december 2012

Essence: Vintage district

Gisteren liet ik een limited edition zien van Essence die verkrijgbaar is van januari tot half februari. Gelijk op deze limited edition volgt Vintage district. Deze limited edition ligt vanaf half februari tot eind maart in de schappen. Benieuwd wat er in deze limited edition voor mooie producten bevat? 


Ik hou van duo-producten en Essence brengt vaak duo-producten uit. Zo ook deze duo lipstick & gloss.    Zo kun je de lipstick en lipgloss apart gebruiken, maar ook samen. De lipgloss zorgt voor een waanzinnige glans, dus je kunt verschillende looks creëren met deze duo lipstick & gloss. Verkrijgbaar in 01 Vintage peach en 02 Antique Pink voor €2,99 per stuk.



Deze gel eyeliner kun je in een setje kopen waarbij je ook een kwastje krijgt. Heel erg leuk, maar ik had liever dat ze het kwastje los deden, aangezien ik graag beide gel eyeliners wil en dus met een dubbel kwastje zit. Gel eyeliner is meestal het makkelijkst om een strakke lijn mee te zetten. Verkrijgbaar in 01 Shopping@portobello road en 02 Get arty voor €2,59 per stuk.


Deze nail art decoration kits laten mijn hart echt sneller kloppen! Ik ben gek op glitters op mijn nagels en ik zie zelf bolletjes erbij zitten, caviar nails? Verkrijgbaar in Something g-old - something new en 02 Designer for a day voor €2,59 per stuk


Deze multicolour blush, Oh My Gawd, wat is hij mooi! Het is een blush en een highlighter ineen en ik vind de bloemenprint echt supermooi. Verkrijgbaar in 01 It's popul-art voor €3,39


Ik vind deze oogschaduws echt heel erg leuk door de verschillende kleuren spikkels die in de oogschaduws verwerkt zitten. Ik ben ook benieuwd of je dit ook terug ziet in de kleur. Verkrijgbaar in 01 I'm so retro, 02 Shopping@portobello road en 03 Get arty voor €1,99 per stuk


Met zo'n nail art decoration kit heb je natuurlijk ook een basiskleur nodig. Met deze vier kleurtjes kun je eindeloos variëren. Verkrijgbaar in 01 Vintage peach, 02 Shopping @ portobello road, 03 Antique pink en 04 Get arty voor €1,89 per stuk


Als je een mooie nail-art creatie hebt gemaakt, wil je deze natuurlijk zo lang mogelijk mooi houden. Deze topcoat geeft een hoogglanzende gelfinish. Verkrijgbaar in 01 Shine like new voor €1,79

Waar ik gisteren vond dat Essence de plank een beetje missloeg, vind ik deze limited edition echt geweldig. Ik wil graag de duo lipstick & gloss in beide kleuren, de beide kleuren gel eyeliner, de beide nail art decoration kits, de multi colour blush, alle nagellakkleuren behalve Antique pink, maar die ga ik nog zeker even bekijken in de winkel, net zoals de oogschaduws. De gellook topcoat laat ik staan, deze heb ik nog uit het vaste assortiment en ik heb nog genoeg topcoats. Een flink verlanglijstje dus. Ik hoop dat ze alles nog hebben wat ik graag wil als ik met mijn mandje voor het schap sta. Wat zou jij graag willen van deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...