vrijdag 7 december 2012

Essence: Snow Jam

Ik weet niet hoe het bij jullie op dit moment is, maar de afgelopen twee dagen is er bij ons veel sneeuw gevallen en voor vandaag is zelfs een sneeuwstorm voorspelt. Ik ben benieuwd wat ervan komt. Zelf hou ik niet van de winter, maar de limited edition van Essence liet mijn hartje toch sneller kloppen. Geïnspireerd op de winter zorgt Essence ervoor dat jij winterproof bent! Kijk je met me mee welke producten ervoor zorgen dat jij de winter goed doorkomt?


Als eerst dit duo eyepencil. De ene zijde bevat een kajal, terwijl de andere zijde een highlighter met glittereffecten is. Hiermee creëer je een ijzige ooglook! Verkrijgbaar in 01 Let's hit the slope en 02 Petrol snow-queen voor €1,99 per stuk.


Natuurlijk heb je met dit koude weer een goede bescherming van je lippen nodig. Een kleurtje is dan ook mooi meegenomen. Met deze lippenbalms sla je twee vliegen in een klap. In de winter verslijt ik lippenbalms, mijn lippen zijn dan zo ongelofelijk droog. Verkrijgbaar in 01 Lilac is my style en 02 Goofy-blu voor €1,59 per stuk


Niets is zo vervelend als een klein haakje aan je nagels. Is dit bij mij het geval, ga ik bijten en ga ik soms net zo lang door totdat het haakje, samen met mijn hele nagel, verdwenen is. Niet de bedoeling, daarom zijn deze kleine vijltjes zo handig. Je stopt ze heel makkelijk in je tas, jas of portemonnee, zodat je altijd een vijltje bij je hebt. Verkrijgbaar in 01 Snowboard-girls rock! voor €1,39


Met zo'n kou worden niet alleen je lippen droog, maar ook je handen. Met deze protection balm kun je ze goed beschermen. De handbalm bevat shea butter en kokosnootolie zorgt ervoor dat je weer fluwelen handjes krijgt. Verkrijgbaar in 01 Keep cool! voor €1,99



Essence brengt ook weer eyeshadow sorbets uit. De vorige keer gaven ze niet veel kleur af, ik ben benieuwd hoe het deze keer is. Deze eyeshadow sorbets gaan nadat je ze hebt aangebracht nergens meer heen. Superhandig dus voor een dag in de kou waarbij je je geen zorgen wil maken om hoe je eruit ziet. Verkrijgbaar in 01 Lilac is my style, 02 Top of the ice-stream en 03 Life is a freeride voor €2,39 per stuk


Natuurlijk is een limited edition niet compleet zonder nagellak. Met deze ijzige kleuren ben jij helemaal een ijskoningin! Want ook al heb je handschoenen aan als je buiten bent, je kunt niet eeuwig buiten blijven en die handschoenen gaan toch een keer uit. Om tot in de puntjes verzorgd te zijn, heb je deze nagellak nodig. Verkrijgbaar in 01 Goofy-blue, 02 Liliac is my style, 03 Life is a freeride en 04 Top of the ice-stream voor 1,69 per stuk.

Ik zou graag de duo eyepencils willen, een van de lippenbalms, maar als ze niet teveel kleur afgeven, want ik wil niet met blauwe of paarse lippen lopen. Verder wil ik graag de handbalm en ga ik kijken hoeveel kleur de eyeshadow sorbets afgeven. Ook ga ik nog even naar de nagellakjes kijken. Al met al moet ik zeggen dat ik niet sta te springen bij deze limited edition, het is het allemaal net niet. Misschien dat ik in de winkel sta, dat ik er heel erg anders over denk! Wat zou jij graag willen hebben?

De producten zijn verkrijgbaar van januari tot half januari 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...