zondag 23 december 2012

Essence Fantasia

Heel erg enthousiast schreef ik over de limited edition van Essence: Fantasia. Ik wou graag veel producten kopen, maar toen ik eindelijk in het Kruidvat kwam, was het vak allang geplunderd. Ik baalde, want ik had het zo druk dat ik geen tijd had om te gaan en nu waren alle mooie producten weg! Er stonden nog 3 nagellakjes, wat oogschaduws en een oogpotlood. De highlighter die ik zo graag wou, was natuurlijk ook allang weg. Had ik nu maar een keertje tijd gemaakt... De oogschaduws heb ik geswatcht, maar niet meegenomen, ik vond ze niet bijzonder genoeg. De drie lakjes daarin tegen vond ik zo mooi, deze nam ik gelijk mee. Hierbij is dus het schap van Fantasia in onze Kruidvat ook ontdaan van zijn nagellakjes :)


De drie lakjes die ik heb meegenomen op een rij. Van links naar rechts: Elves like lilac, Queen of my cloud castle en have you seen my unicorn. Het was te verwachten dat deze collectie zo gewild was, maar dat hij zo de winkel uit zou vliegen, dat had ik niet verwacht.


Elves like lilac is een mooie paars lakje met een hele mooie blauwe shimmer. Ik had deze shimmer eerst helemaal niet gezien, totdat het licht op een bepaald manier erop viel. Dit maakt de nagellak wel een stuk spannender. Ik heb zelf nog geen nagellak die hierop lijkt.


Queen of my cloud castle is een mooie koraalkleur, hij heeft geen opvallende shimmer, maar is wel heel mooi glanzend. Het is geen hele bijzondere kleur, maar toch wel een hele mooie. 


De andere lakjes dekten met twee laagjes, deze heeft er drie nodig. Dit is wel vaker zo met lichte lakjes. Het is een parelmoer lakje met een hele mooie shimmer. Ik kan niet goed zien welke kleur de shimmer heeft. Het lakje lakt een klein beetje streperig, maar ik vind het niet storend. Parelmoerkleuren vind ik meestal te doorzichtig, maar deze vind ik wel mooi. Hij is in bepaald licht zalmroze, maar soms ook wat meer nude. 

Ik ben heel erg blij met de nagellakken die ik toch nog heb weten te bemachtigen, al had ik gehoopt dat ik nog wat meer producten in mijn winkelmandje had mogen leggen.
Heb jij nog wat weten te bemachtigen van deze collectie en wat vind je van deze nagellakjes?

2 opmerkingen:

  1. ik heb dat koraalkleurtje, maar vind hem totaal niet fijn lakken :( misschien ligt het aan mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer! Ik heb hier geen last van gehad, misschien heb je net een fout lakje gehad? :(

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...