maandag 31 december 2012

Catrice NEONaturals

Ik was supernieuwsgierig naar de limited editon van Catrice: NEONaturals. Ik hoopte dat ze echt neon waren, in de winkel werd ik een klein beetje teleurgesteld, geen echte neon. Toch zaten er een aantal mooie kleurtjes mee, dus ik nam er 5 mee. De naturals trokken mij niet echt, dus hiervan heb ik er geen een meegenomen.


Er is een hele mooie kleurenrange, ik word echt erg blij van deze kleurtjes naast elkaar. 


De kleur waar ik het meest enthousiast over was bij het persbericht, Bright, brighter & brightest. Hij dekt met 2 laagjes. Hij heeft een semi-matte finish, wat ik heel erg mooi vind. Als je dit niet mooi vindt,  met een topcoat is het zo opgelost, dan is hij gewoon glanzend. In het echt is hij veel feller, mijn camera kon de felheid niet aan denk ik haha. Hij komt wel in de buurt van een echte neonkleur.


Mrs. Brightside dekt ook in twee laagjes en heeft ook dezelfde semi-matte finish. Het is een mooie koraalkleur. Ook deze is veel feller in het echt. Deze is ook bijna neon, jammer dat het net niet is..


Mr. Brightside is een beetje een 'stoffige' neonkleur. Alsof er een laagje stof op zit. Het is een hele mooie draagbare kleur die in 2 laagjes dekt. 


For bright guys valt wel op, maar ik vind het geen neonkleur. Weer een semi-matte finish en een lakje dat in twee laagjes droogt.


Om er nog een beetje variatie in te brengen, sluiten we af met Little miss sunshine. Deze lak heeft een mooie gele shimmer en dekt met 3 laagjes, 2 is net niet genoeg. 





Ook heb ik het nail-art kitje met kwastjes en tipguides gekocht. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar het kwastje ziet er goed uit. Het zijn grote tipguides, zulke brede vingers heb ik in ieder geval niet. Als ik ze doormidden zou knippen, zou het nog makkelijk passen, dus dit ga ik waarschijnlijk ook doen. Zo heb ik nog meer tipguides. Er staan ook wat voorbeeldjes hoe je de tipguides kan gebruiken, heel erg leuk!

Heb jij wat van deze collectie gekocht? En wat vind jij de mooiste nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...