zaterdag 22 december 2012

Catrice Ice Wide Open

In mijn filmpje konden jullie al zien dat ik een oogschaduw cadeau had gekregen. Deze had ik op mijn eigen verlanglijstje gezet, maar is het een aanvulling op mijn stash of is het een oogschaduw die ik eventjes gebruik en daarna laat verstoffen?


Ergens doet deze oogschaduw me denken aan de nagellak Mosaic, alleen dan ijzigblauw in plaats van lichtblauw. Er zit een hele mooie shimmer in, die soms een beetje goud lijkt en soms blauw.


De swatch, je ziet hier echt heel mooi de shimmer. Ook lijken er hele kleine gouden glittertjes in te zitten, ik denk dat dit het gouden in de oogschaduw verklaard. De kleur is moeilijk te omschrijven, in de pan is het echt ijzigblauw, maar op de swatch lijkt hij een zilver met een blauwige gloed. Ik had gehoopt dat hij wat meer blauwer was, maar misschien dat hij in ander licht toch wat blauwer lijkt. Dit is echt een winterse kleur, ik denk dat ik hem wel veel ga dragen, maar in de zomer wat meer laat liggen. De shimmer/glitter vind ik heel erg mooi, dit trekt mij ook heel erg aan in de oogschaduw. Ik ben gek op de oogschaduws van Catrice en gebruik ze allemaal best regelmatig. Heb jij oogschaduws van Catrice en wat vind je ervan?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...