zaterdag 29 december 2012

Budgettips

Ik heb twee tips voor jullie. Ik was laatst bij het Kruidvat en kwam daar mooi wimpers tegen, leuk voor oudejaarsdag en een mooi kwastensetje. Sorry voor de stickers, maar volgens mij weet iedereen wel wat voor ramp die stickers zijn om te verwijderen, dus ik heb ze laten zitten.


Deze wimpers zijn mooi lang met steentjes op de wimperrand. Ze kosten €2,99 zoals jullie kunnen zien. Ik vind ze heel erg mooi voor oudejaarsavond, vooral omdat het dan allemaal wat meer mag. Het is 's avonds, dus je make-up mag wat heftiger zijn. Met Kerst pak ik dan toch wat minder uit, want overdag valt heftige make-up nog meer op.


Er zit een tubetje lijm bij, maar ik zal mijn eigen wimperlijm van Eyelure gebruiken, omdat de lijm die bij de meeste wimpers zitten niet heel erg goed is.


De steentjes veranderen van kleur in het licht, het ene moment lijken ze blauwig, dan groenig en dan weer zilver. Echt heel erg mooi. 


Ook nam ik dit setje kwasten tegen voor €3,99. Ze deden me denken aan de kwasten aan de Hema, omdat ze ook wit met zwarte haren hebben. 


Er zit een blushkwast in, een sponsapplicator, een wenkbrauwborsteltje en twee oogschaduwkwastjes, de ene met wat langere haren dan de andere. De sponsapplicator ga ik gebruiken voor glitters, aangezien het weer een rubberachtige sponsapplicator is. Het wenkbrauwborsteltje vind ik niet zo interessant, ik heb er al genoeg van. 


Ik vind de kwasten er luxe uit zien. Ze zijn superzacht wat echt heel erg fijn is. Ik ben heel erg blij met de kwasten, vooral de oogschaduwskwasten gebruik ik heel erg veel. De blushkwast is ook heel erg fijn, maar deze heb ik nog niet zoveel gebruikt, omdat ik de laatste tijd de blush regelmatig oversla. 

Ik weet niet of ze nog bij jouw Kruidvat liggen, maar zo wel zou ik ze zeker inslaan. De wimpers zijn echt supermooi en de kwasten heel erg fijn. Ook lagen er nog mooi nepnagels, maar deze waren veel te breed voor mijn smalle nagels en hele mooie feestelijke sieraden. Heb jij nog wat van deze feestaccessoires gekocht bij het Kruidvat?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...