woensdag 12 december 2012

12-12-'12 and it's my day!

Vandaag is het 12-12-'12, voor velen de datum dat ze gaan trouwen. Voor mij is het niet mijn trouwdatum, maar de dag dat ik jarig ben. Vandaag mag ik namelijk mijn 21e verjaardag gaan vieren! Ik ben vrij vandaag, dubbel geluk dus. Heerlijk de dag visite mogen ontvangen en mijn eigen gang gaan. Het liefst zou ik jullie ook allemaal uitnodigen voor een stukje taart, maar jammer genoeg gaat dat niet in onze woonkamer passen. Dus bij gebrek aan beter, een viritueel stukje van deze mooie make-up taart! Hopelijk is vandaag ook een mooie dag voor jullie en een beetje speciaal omdat het 12-12-'12 is :)



9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag vandaag!! Hier ligt een dik pak sneeuw haha,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou graag sneeuw op mijn verjaardag, maar nee, ik heb de hele dag miezerregen gehad haha. Volgende keer beter! Toen ik wakker werd, waren de daken en het gras wel een beetje wit

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je B-day! Maak er een hele mooie dag van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen bedankt voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...