woensdag 21 november 2012

Tag: How much is your face worth?

Een tag die al een poos rondgaat in beautyland, maar waar ik me al die tijd nog niet aan heb durven wagen... De laatste tijd draag ik eigenlijk alleen maar de look die ik jullie ook al op video liet zien, dus deze look neem ik voor deze tag. De producten voor het gezicht zijn wel wat veranderd, dus hierdoor komen de producten die ik in de video Get Ready With Me niet helemaal overeen met het rijtje wat ik hieronder heb staan. Ben jij ook zo benieuwd wat de waarde is van mijn gezicht?

Essence My skin dagcreme €1,99
Catrice photofinish foundation €6,49
Catrice concealer palette €2,79
Max foundation poeder 1,69
MNY blush €2,99
Catrice wenkbrauwpotlood €2,49
Essence wenkbrauwgel €1,99
Essence oogschaduwbasis €2,99
Max oogschaduwpalette €0,75
Essence oogschaduw €2,79
Miss Sporty mascara €3,99
Primark lipsmacker €1,99

Okee, best nog wel een lijstje. En nu gaan we het even optellen... €32,94. Eerlijk gezegd valt me dit mee! Ik heb bij andere beautybloggers hogere bedragen gezien. Natuurlijk verandert mijn look regelmatig, ik draag niet elke dag foundation of concealer en ik wissel ook weleens van blush, lipgloss of oogschaduw. Toch is dit de look die ik regelmatig draag. Ik daag jullie uit om ook eens zo'n lijstje te maken. Op wat voor gedrag kom jij uit?

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...