donderdag 22 november 2012

Sleek Blush By 3 palette

Via beautyill won ik deze supermooie Sleek Blush by 3 palette. Ik was superblij dat ik deze had gewonnen, omdat ik nog nooit iets van Sleek had geprobeerd en dit palette vond ik helemaal mooi. Het is het palette in de kleur Lace. 


Het doosje waar het palette zit vind ik al heel erg mooi, de gebroken drie blushes. Maar je kunt wel een mooi doosje hebben, maar daar heb je niets aan. Dus snel op naar de inhoud.

Ik vind Sleeks verpakkingen altijd zo ongelofelijk mooi. Matzwart met in glanzende letters Sleek erop gedrukt. Het nadeel van matzwart is wel dat je er vingerafdrukken op ziet. Gelukkig zijn deze er nog wel een beetje af te poetsen, maar mooi is het niet. 


Drie supermooie blushes, ik heb hier echt even gewoon naar gekeken en ik vond het bijna zonde om de blushes aan te raken. 


De eerste blush is een matte oranje blush. Ik heb nog geen oranje blush in mijn stash, dus ik ben benieuwd hoe hij me staat.


De tweede blush is moeilijk te omschrijven. Het is beetje een oudroze kleur met een gouden glans. Ik denk dat ik dit zelf de mooiste kleur vind, maar door de gouden glans is hij niet overal bij te combineren. 


Dit is een mooie rode blush, hij lijkt op de foto wat rozer dan dat hij in werkelijkheid is. De onderkant van de foto komt meer overeen met de werkelijkheid. 

Op naar de swatches. Ik zal erbij zeggen, ik ben heeeeel lichtjes met mijn vinger over de blush geweest.   Ik weet dat de blushes van Sleek goed gepigmenteerd zijn, maar dit blijkt wel weer aan de swatches hieronder.


De blushes moet je ongelofelijk voorzichtig aanbrengen, anders loop je erbij als een clown en dat wil natuurlijk niemand. Ik ben heel erg blij me deze blushes en zal ze ook veel gaan gebruiken, ook al zijn het andere kleuren dan de kleuren die ik normaal gebruik. Soms moet je uit je comfort zone komen en ik vind deze kleuren zo mooi dat ik ze niet kan laten verstoffen in mijn stash. Heb jij al iets van Sleek en wat vind je ervan?

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren voor een blush, lijkt me een heel mooi palette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook een heel mooi palette, het is lang geleden dat ik zo verliefd ben geweest op een blush haha

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig palette!! Hele mooie blushes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig palette.. I like!! Ik wil hem ook wel haha. Even online bestellen dan maar. ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...