maandag 5 november 2012

Review Essence Class of 2013

Het persbericht van Essence Class of 2013 vond ik echt superleuk, maar toen ik bij ons in het Kruidvat kwam, was ik behoorlijk teleurgesteld. Het schap was halfgevuld. Toch heb ik wat leuke dingetjes mee weten te nemen die ik vandaag voor jullie ga reviewen. Benieuwd wat ik van de producten vind? Lees dan vooral verder. 


Als eerste heb ik de twee liptints. Een zachtroze kleur en een donkerrode.



Ik was verbaasd dat het een sponsapplicator was, ik had een tuitje ofzo verwacht. Ik vind dit wel fijner werken.


De swatches. Behoorlijk waterig, dat was het eerste wat me opviel. Gelukkig kun je het op je lippen goed opbouwen. Het staint heel erg snel, dus oppassen met foutjes! 


De lichtroze trekt iets in de lijntjes zoals je hierboven kunt zien.


De donkere is met een laagje helemaal nog niet zo donker... 


Ook heb ik de transclucent powder gekocht om mijn foundation af te poederen. 


Hij is wit, maar op je huid zie je hier niets van terug gelukkig. 


Behalve als je heel veel pakt! Dan kan hij wel wit uitslaan... Pas daarmee dus op. 


Wat mij opviel is dat hij heel erg veel poeder loslaat... Ik ben er niet grof in geweest met mijn kwast, maar overal is losse poeder. Zonde, want zo verspil je veel poeder en loop je de kans toch wit uit te slaan.. Wel matteert hij mooi, maar hij geeft ook wel snel zo'n poederig gezicht. Dat komt natuurlijk doordat hij zoveel poeder loslaat. Voorzichtigheid is geboden, maar een budgetpoeder dat zijn werk doet is natuurlijk altijd meegenomen!

Voor de liptints betaalde ik €1,99 per stuk en voor de poeder €2,99. Ik ben blij met de producten die ik heb gekocht, al zou ik het poeder denk ik niet opnieuw kopen. Die van de Action werd voor mij namelijk net zo goed. Heb jij al wat producten uit deze limited edition gekocht en wat vind je ervan?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...