vrijdag 16 november 2012

Primark palette

Laatst zagen jullie een review van een palette die ik bij de Primark heb gekocht. Vandaag is het tijd voor nog een review. Ik nam namelijk nog een oogschaduwpalette mee. Ik verklapte al dat ik dit palette nog mooier vind, dus laten we snel gaan kijken!


De vormgeving van dit palette vind ik minder mooi. Ik hou niet zo erg van bloemenprintjes, dus het uiterlijk van dit palette vind ik minder mooi dan het vorige palette. Maar wie maakt er zich druk om de buitenkant als de binnenkant een pareltje is?


Ook in dit palette hebben de oogschaduws namen gekregen, beter leesbaar dan het andere palette. Een pluspuntje dus! Vooral Odyssey, High Rise en Treasure Chese vielen mij gelijk op. Hier was ik ook heel erg benieuwd naar.


De swatches, net zoals bij het vorige palette zijn de matte kleuren minder gepigmenteerd dan de shimmery kleuren. Toch is geen een kleur slecht gepigmenteerd, al moest ik bij de eerste kleur, Lady Danger, toch wel even flink wrijven. Deze oogschaduw is aardig hard.
Van links naar rechts: Lady Danger, Tease, Urban Girl, Super Star, Stormy Night, Odyssey, High Rise, Treasure Chese, Happy Camper, Mischief. 


De eerste twee kleuren spreken mij niet heel erg aan. Lady Danger is hard en daarom moeilijk mee te werken, Tease vind ik gewoon geen mooie kleur. De rest van de kleuren vind ik wel mooi, vooral Urban Girl heeft een aparte shimmer die mij aanspreekt. 
Van links naar rechts: Lady Danger, Tease, Urban Girl, Super Star, Stormy Night


Deze kleuren vind ik stuk voor stuk allemaal geweldig. Odyssey heeft ook een hele aparte shimmer, deze viel mij al gelijk op in de pan. High Rise vind ik een hele mooie champagne-kleur, deze zou je mooi als highlighter kunnen gebruiken, maar ik vind het heel mooi om deze kleuren op het bewegend ooglid te gebruiken, omdat ze je ogen oplichten. Treasure Chese is een kleur die ik in de herfst veel gebruik, omdat ik het een mooie warme herfstkleur vind. Dit betekent niet dat ik zulke kleuren de rest van het jaar vermijd hoor. 
Van links naar rechts: Odyssey, High Rise, Treasure Chese, Happy Camper, Mischief. 

Dit palette is kwalitatief even goed als het andere palette, maar doordat deze kleuren mij meer aanspreken is dit toch mijn favoriete palette. Heb jij al make-up van de Primark geprobeerd en wat vind je ervan? En welk palette vinden jullie mooier?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje. Ik vind de kleuren ook heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Ik gebruik dit palette ook heel erg vaak xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...