zaterdag 17 november 2012

Primark nagellak

We blijven nog even bij de make-up van de Primark, vandaag een setje nagellakjes. Deze mini-nagellakjes zitten in een setje van 4 die €2,50 kost. Dit is €0,75 per nagellak, een leuk prijsje toch? Maar is deze nagellak wel wat of kun je het beter laten staan?


Ik zeg wel dat het mini-nagellakjes zijn, dit zijn eigenlijk alleen maar de flesjes. De inhoud is namelijk alsnog 6 ml, niet heel erg weinig, maar ook niet veel. Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel inhoud een nagellak heeft, ik heb zoveel nagellak dat ik nog nooit een nagellak (afgezien van top- en basecoat) heb opgemaakt.

Er zijn verschillende setjes waarvan ik deze heb meegenomen. Jammer genoeg hebben de lakjes/setjes geen naam. Er zijn best veel verschillende setjes te koop, ik denk dat ik er wel 6 heb gezien toen ik er was. Leuk deze afwisseling! Er zit vast wel een setje bij wat jou aantrekt. In dit setje trokken vooral de eerste twee lakjes mijn aandacht. De eerste lijkt duochrome en het tweede lakje lijkt een aparte lila/roze gloed te hebben.




De eerste lak is inderdaad duochrome. Dit effect is heel moeilijk op de foto te zetten, maar de kleur in het flesje krijg je ook op je nagels. Soms lijkt de lak donkergroen, dan lijkt hij meer paarsig. Er zitten veel verschillende kleuren glitters in. 



De tweede kleur vind ik ook heel erg bijzonder. Het is een zilverachtig lakje met een lila/roze gloed. Soms lijken mijn nagels echt zilver en soms lijken ze rozig. De lak zelf heeft een aparte finish, zoals jullie ook al kunnen zien op de swatches. 



De derde kleur is de gouden tegenhanger van de tweede kleur. Hij doet me denken aan NYC Full Metal Jacket. Hier komt binnenkort een dupe-vergelijking van.



De laatste kleur heeft me misleid. Ik dacht dat het donkergrijs was, maar hij heeft echt een blauwe gloed over zich. Ik vind het wel heel erg bijzonder, ik heb nog nooit zo'n nagellakkleur gezien, maar als je denkt dat je een mooie donkergrijze kleur koopt, kom je bedrogen uit.

Ik vind de nagellakken uit dit setje hele bijzondere kleuren. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke vergelijkbare kleuren gezien, afgezien van NYC Full Metal Jacket. Ik vind dit setje dus ook echt aan aanrader. De overige setjes heb ik niet getest, dus daar kan ik niets over zeggen. Misschien zitten daar ook nog wel echte toppers bij. De nagellak stinkt wel ongelofelijk als je je nagels aan het lakken bent, maar als de nagellak droog is, ruik je dit gelukkig niet meer. Het is geen nagellakgeur, maar echt een hele chemische geur. Misschien moet je je nagels maar lakken met een knijper op je neus? Haha. Heb jij al nagellak van de Primark uitgeprobeerd en wat vind je ervan?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...