donderdag 8 november 2012

Persoonlijke update

Vandaag heb ik een wat treurige persoonlijke update... Mijn harde schijf van mijn laptop is gecrasht. Ik was bezig voor school. Ineens liep mijn laptop vast en gaf aan dat ik hem af moest sluiten. Netjes gedaan, maar dat ding ging nooit meer aan :( Hij gaf elke keer bij het opstarten een knipperend mapje met een vraagteken erin. Ik heb mijn laptop naar mijn vader gebracht en die gaf al snel aan dat mijn harde schijf het begeven had en dat ik al mijn bestanden kwijt ben. Dit betekent ook alle foto's die ik voor mijn blog had gemaakt.. Hierdoor kan het voorkomen dat jullie binnenkort wat foto's zien met producten die ik al heb geswatcht. Normaal gebruik ik niet voordat ik er foto's van gemaakt hebt en deze op mijn laptop staan. Deze foto's ben ik dus ook kwijt. Omdat ik jullie een aantal producten niet wil onthouden, ze zijn zo mooi, zal het betekenen dat ik hiervan nieuwe foto's zal maken. Ik kan jammer genoeg niet mijn swatchstrepen van de blush en oogschaduws afhalen, dus deze zullen jullie dan wel gaan zien... Hopelijk kunnen jullie hier doorheen kijken.
Ik ben niet alleen mijn gegevens kwijt van mijn blog, maar ook van school. Heel vervelend, want alle aantekeningen van de toetsen staan hier ook op. En laat ik nu net midden in de toetsweek zitten... Stress en lieve medestudenten die mij zoveel mogelijk toestuurden, hopelijk haal ik hiermee mijn toetsen! Mijn toetsweek verloopt dramatisch. Een docent heeft niet gereageerd om mijn mail of ze de bestanden heeft gehad, want er staat dat ze nog 'still waiting' is en dit staat er al vanaf zondag, terwijl maandag alles ingeleverd moest worden. Ik heb het op tijd geupload, maar als het niet aankomt.... Stresspuntje nummer 1. Stresspuntje nummer 2: een totaal andere opbouw van de toets dan je gewend bent... Ik vrees echt dat ik hierdoor de toets niet goed heb gemaakt. Alle vragen waren vaag geformuleerd en dan is het al moeilijker om het correcte antwoord te geven. Stresspuntje nummer 3 is mijn mondelinge toets die ik vanmorgen heb. Elke docent wil wat anders zien en van tevoren weet je niet welke docent je hebt. Alles moet dus in de puntjes voorbereid zijn, dat is niet het probleem bij mij. Het probleem is dat ik van vaardigheidstoetsen zo zenuwachtig word dat ik de domste dingen ga doen. Het is een momentopname en een klein foutje betekent al dat je je toets niet haalt. Met zenuwen alles foutloos doen is toch een stukje lastiger, maar ik ga mijn best doen!

Na vandaag ben ik klaar met mijn toetsen en moet ik nog even heel wat huiswerk maken voor volgende week. Onze klas bestaat voornamelijk uit vierdejaars en deze hebben geen toetsen deze week. Zij hebben dus een hele week vrij. Ik en nog een medestudent zijn de enigen die wel toetsen hebben. Omdat er zoveel niets te doen hebben deze week, hebben ze besloten dat heel veel dingen volgende week ingeleverd moeten worden. Als derdejaars word ik dus benadeeld deze week. Dit betekent nog even flink de schouders eronder zetten en met frisse moed de nieuwe periode tegemoet!

Ik kan niet beloven wanneer er een blogpost online zal komen, omdat ik overal opnieuw foto's van moet maken. Ik denk dat ik hier pas zaterdag weer tijd voor heb, maar ik ga mijn best doen dat er zo snel mogelijk weer artikelen online zullen komen!

Het is weer begonnen, bedenken wat ik wil hebben voor Sinterklaas en mijn verjaardag. Dramatisch... Ik weet namelijk nooit zoveel en als mijn verjaardag voorbij is, kan ik ineens allerlei cadeautjes bedenken! Niet handig natuurlijk. Vandaag heb ik mijn verlanglijstje voor Sinterklaas met de vriendinnen ingeleverd. Hebben jullie nog leuke dingen die ik kan vragen? Ik moet namelijk nog minimaal 2 verlanglijstjes maken, voor Sinterklaas thuis en voor mijn verjaardag. Wie oh wie heeft nog leuke tips? Laat ze dan vooral hieronder achter!

Dit was de persoonlijke update voor deze keer, vandaag wat minder positief dan de andere keren. Hoe zag jouw afgelopen periode eruit?

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend shit... dat je schijf gecrasht is.... Dat is zo ongeveer een van de ergste dingen die kunnen gebeuren met je computer denk ik... Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou echt wel! Het voelde een klein beetje alsof ik iets dierbaars was verloren... Gelukkig ben ik er nu wel overheen, maar het was echt heel vervelend!

      Verwijderen
  2. Wat vervelend van je harde schijf.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...