zaterdag 10 november 2012

Nivea gloss wonderbalm

Ik heb weer iets leuks ontdekt bij de Action wat ik graag met jullie wil delen. De laatste tijd merk ik dat de Action steeds nieuwe make-up producten in hun schappen heeft liggen. Niet goed voor mijn portemonnee, maar zo leuk! Vandaag laat ik twee lipglosjes zien van Nivea. 


Zo liggen ze in het schap, niet echt een aantrekkelijke verpakking, maar laten we daar even doorheen kijken. De verpakking krijg je niet open zonder dat je de plakstrip kapot trekt. Hierdoor weet je eigenlijk al zeker dat niemand aan jouw lipgloss heeft gezeten. Om dit 100% zeker te weten, zit er ook nog een sticker met de barcode half over de dop heengeplakt. Draai je de dop van de lipgloss eraf, dan scheur je deze sticker. Als dit niet het geval is, kun je met zekerheid zeggen dat niemand aan jouw lipgloss heeft gezeten.


Er waren veel verschillende kleurtjes, zelf heb ik twee kleurtjes meegenomen die me aanspreken. Voor €1,29 wou ik eigenlijk heel erg veel lipglosjes meenemen, maar omdat ik niet wist hoe ze gingen bevallen heb ik me ingehouden. Dit is een peachy kleurtjes met veel verschillende kleuren shimmer erin.


Ik kon even het nummer/de naam van de lipgloss niet vinden, maar deze staat dus bovenaan de lipgloss zelf. Dit is 25 Bellini Balm. Ze hebben niet hele inspirerende namen, maar ik vind een eenvoudige naam altijd nog leuker dan gewoon een nummer! 


Dit is een lichtroze kleurtje met veel verschillende kleuren shimmer. Op de lipgloss staat dat hij voedende boter en olie bevat. Wat de werking hiervan is op mijn lippen durf ik niet te zeggen, maar mijn lippen worden wel zacht van deze lipgloss. Achterop staat dat hij niet plakt. Een lipgloss die helemaal niet plakt, moet ik nog tegenkomen. Op de fiets waaien mijn haren namelijk wel in de gloss en blijven ze zitten. Maar hij plakt niet veel en ik voel hem eigenlijk ook niet zitten. Hij overleeft wel een hapje, maar na een maaltijd zal je hem toch bij moeten werken. 


De andere lipgloss hee 26 Rose Balm. Er waren ook nog donkere kleuren, rode kleuren, een doorzichtige lipgloss en voor de rest heb ik niet heel goed gekeken. De volgende keer dat ik weer bij de Action kom, zal ik dat zeker wel even doen! 


Bellini Balm

Rose Balm

Op de swatches kunnen jullie al zien hoeveel shimmer en glans de lipglosses bevatten. Dit vind ik zelf heel erg mooi, dus ik ben helemaal blij met deze lipgloss! Rose Balm is een my lips but better kleurtje die veel glans geeft. Hou jij niet van glinsterende en glanzende lippen? Dan zijn deze lipglosses niet aan jou besteed. Zelf ben ik er dol op en ik ga snel een keer terug om te kijken naar meer van deze mooie beauties! Heb jij ze al gezien bij jouw Action of misschien zelfs al wel meegenomen? Wat vind jij ervan?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de Bellini balm ook gekocht en hij is ook nog eens heel fijn voor mijn lippen, zeker met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Ik heb hem nu heel vaak op ;)

      Verwijderen
  2. Hallo,
    Bij de zeeman kan je ze ook kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ga ik daar binnenkort ook even kijken!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...