zaterdag 24 november 2012

Nail-art: Giraffe en uil

Vandaag heb ik twee dierennail-arts voor jullie, een giraffe nail-art en een uilen nail-art. Dit heb ik gedaan via www.beautysets.nl. Op deze site kun je spelen met verschillende designs en zo je eigen pagina's maken.


Beautysets - Giraffe nail-art

Het is heel simpel om te maken en ik vind het ook heel erg leuk. Ik vind het leuker dan stap voor stap uit te leggen hoe je het moet doen, zo komt het toch levendiger over. Op naar de uilen nail-art!
Voortaan ben ik van plan zo al mijn nail-arts te gaan doen, als jullie dit leuk vinden natuurlijk. Laat vooral even achter wat je deze manier vindt en of ik het zo vaker moet gaan doen of door moet gaan op de oude manier. Je kunt me ook altijd volgen op Beautysets, dat zou ik ook heel leuk vinden

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...