woensdag 14 november 2012

Nagellakcocktail

Vandaag een kleine nagellakcocktail, namelijk Etos Quick Dry en Max nagellak. 


De nagellak van Etos is een duochrome nagellak. Deze kost €2,49 per stuk, maar ik had een aanbieding waardoor de 2e de halve prijs was. De nagellak van Max kost €0,49, geen geld dus.



Het lakje, nummer 103, heeft een beetje een bruinachtige basis met allerlei glitters. Dit kun je vooral op de onderste foto heel goed zien. Op de foto zie je niet de groene gloed die je wel in het flesje ziet. Deze zie je wel op je nagels in het echt, maar dit is ongelofelijk moeilijk om op de foto vast te leggen.



Deze nagellak is van Max, hij heet DNC 202 L.A. Pink. Echt leuk dat een supergoedkoop merk zoals Max namen heeft voor hun nagellak. Vooral omdat Etos dat bijvoorbeeld niet heeft. Deze nagellak heeft op de foto 3 dunne laagjes, maar nog zie je een klein beetje de tip erdoor heen. Het is een dunne waterige lak, maar hierdoor droogt hij wel snel. Hij loopt hierdoor wel snel van je nagel af, dus geen dikke laag aanbrengen, want dan zitten je nagelriemen eronder.



Deze lak vind ik het mooist, nummer 101 van Etos. Een oranje/roze lak met een mooie roze shimmer. Bij de andere kleur is er een grote overgang, groen naar bruin, de kleuren sluiten niet heel erg mooi aan. Bij deze lak is dat wel het geval vind ik, ik vind roze en oranje heel erg mooi bij elkaar passen.
Ik ben heel erg blij met deze nagellaken. Welke vind jij het mooiste?

2 opmerkingen:

  1. De glitter lakjes zijn erg leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Ik heb nu de roze/oranje op en ik blijf maar naar mijn nagels kijken haha xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...