zondag 18 november 2012

My Lovely Life #6

Vandaag alweer de zesde aflevering van My Lovely Life. Het vliegt voorbij haha. 


Ik las een berichtje op facebook van een oud-klasgenoot die op zijn verjaardag op het bureau zat om aangifte te doen vanwege een kopstoot. Later las ik dit berichtje in de krant. Dat sommige mensen zomaar zoiets kunnen doen, dat snap ik dus echt niet.


Toen onze auto voor een APK bij het autobedrijf stond, kregen we een auto met deze tekst erop mee. Ik vond het wel grappig. 


Regenboog :)


Herfstnagels, let alsjeblieft niet op de uitgroei en droge nagelriemen. Dit is Catrice Just Berried met flakies erover heen. 


Nieuw horloge gekocht en heel erg blij mee :) 


Het was weer toetsperiode... Dat betekende volop in de boeken, stampen en samenvatten. 


Mama maakte spontaan taart, heerlijk! 


Zoek de fout 1


Zoek de fout 2. Ik kan me er echt aan irriteren. Helemaal als het een duur boek is en er allemaal professors aan hebben gewerkt. Natuurlijk, iedereen maakt fouten, maar in zo'n boek... Ik vind het niet kunnen.

Fout 1: twee keer 'van' achter elkaar (door middel van (d.m.v.) van)
Fout 2: het nummer 5 ontbreekt


Ramani vond dat ik genoeg had geleerd, want ze ging met het poot op mijn boek staan en wou er niet meer af. Ik moest haar helemaal optillen, want ze hield haar poot stijf, letterlijk en figuurlijk haha.


Deze stapel papieren moest ik allemaal leren voor een toets... Het zorgde voor veel stress, want ik had het gevoel dat ik het maar niet in mijn hoofd kreeg, hoeveel en hoe lang ik ook leerde.


Mijn Macbook weer als nieuw, dankzij papa. Nadat hij was gecrasht heeft papa hem helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ongelofelijk lief hè?!


Ik zat op het station, de trein stond al klaar, maar de deuren gingen niet open... Uiteindelijk bleek dat alleen het voorste treinstel weg ging en dat daar de deuren wel van opengingen. 


Alle plastic zakken buiten nadat wij hadden gezien dat er muizen in de zakken zaten. Wij hebben last van muizen in de garage en proberen ze te bestrijden, maar ze kruipen overal in. Zakken maar buiten dus, in de hoop dat de muizen eruit zouden gaan.


Mama had cupcakes gekocht als traktatie dat de toetsperiode van mijn zusje en mij afgelopen was. Ik had een aardbeicupcake met schattige vlindertjes erop. Dat was echt ongelofelijk lekker!


Etos nagellak op, ik bleef maar naar mijn nagels kijken. Ik vind hem zo mooi! Al die glitters.


Mijn lieve kleine stoere konijntje :) Hij is aan het verharen, op zijn kont zit nog zijn bruinige zomervacht, maar voor de rest is hij alweer mooi donker. 


Bij mijn rijbewijspakket heb ik een slipcursus gekregen. Afgelopen vrijdag was het zo ver. Papa ging met mij mee en samen zijn we lekker gaan slippen. Ik heb eerst naar Rosmalen gereden, daarna hadden we een uurtje theorie en daarna hadden we een uur per onderdeel om te oefenen en de theorie in praktijk te brengen. Het eerste onderdeel was een parcours met scherpe bochten op droog wegdek, zodat je vertrouwd raakte met de auto. Het tweede onderdeel was een noodstop op een ondergrond zo glad als vastgereden sneeuw. De eerste keer gewoon alleen stoppen, de tweede keer een obstakel ontwijken. Superleuk en waar sommige auto's de weg af slipten, deed ik het gewoon zoals het hoorde. Het laatste onderdeel was ook weer op een ondergrond zo glad als vastgereden sneeuw met scherpe bochten waar je het op moest lossen als je auto ging slippen. Ik was als enige vrouw tussen allemaal mannen, ik deed echt niet onder voor de mannen haha. Sterker nog, ik was beter dan sommige mannen. Hoezo vrouwen kunnen niet autorijden? De mannen vonden het ook superleuk dat er een vrouw meedeed, ik kreeg allemaal complimenten. Ik vond het superleuk om lekker te mogen slippen.

Dit was alweer het overzicht van mijn afgelopen twee weken. Hoe waren jouw afgelopen twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...