zondag 4 november 2012

My Lovely Life #5

My Lovely Life #5, deze aflevering heeft even op zich laten wachten. Door drukte werd mijn blog verwaarloosd en zodoende kwam er ook geen aflevering van My Lovely Life. Ondertussen heb ik wel veel foto's gemaakt, dus deze aflevering bevat ook veeeeel foto's.


Sinds kort is dit mijn grote liefde, letterlijk en figuurlijk. Dit is Sarantos, 1,78 m bij de rug, dit groter dan ik ben. Sinds de eerste minuut dat ik op zijn rug zat, was ik verkocht. Normaal ben ik niet zo van de grote paarden, ik voel me te klein en heb het gevoel dat ze te sterk zijn voor mij, maar Sarantos past perfect bij mij.


Dit is de eerste foto die ik van hem maakte en hierbij zie je echt goed hoe groot hij is.


Ramani lag ongelofelijk schattig in haar mandje. De laatste tijd zie ik haar wel vaker zo in haar mand liggen, blijkbaar vindt ze het lekker liggen.


Ik liet mijn scrub vallen. Resultaat: overal(!) in/op mijn kamer/kast/muur scrub en een kapotte deksel... 


We hebben last van muizen, ze hebben mijn hele tas kapot geknaagd... Deze was rijp voor de prullenbak.



Ramani en wat pups van haar. Ongelofelijk schattig en wat lijken sommige pups op Ramani! 


Ik verblindde mezelf met mijn nagellak toen de zon erop scheen. Ik droeg hier NY Full Metal Jacket.


Blijkbaar vond Ramani het te licht om te slapen. Gelukkig vond ze snel een oplossing. 


Anouk kwam even langs met Erik en Melinda, de kinderen van vrienden van mijn vader. Superschattig die kleine kindjes met hun kleine fietsjes. 


Op school had mijn simulatiepatiĆ«nt er niet zoveel zin in. Ze viel namelijk in slaap... 


Anouk ging paardrijden met school en ik was er twee middagen om te helpen. Ik vond het superleuk om te doen.


Twee keer lipstick! Omdat ik ervan hou :)


De eerste paddestoelen die ik tegenkwam. Het is echt herfst.


Met Ramani naar de eendjes kijken, volgens mij had ze zelf ook wel zin in een duik. 


Een dagje nail-arten met Anouk, dit was onze werkplek... Een tafel vol nagellak en stripers.


Een Bosche bol eten, echt te lekker! 


Een herfsthondje



Nieuwe schoenen gekocht, sneakerwedges waar ik helemaal verliefd op ben. Alleen kan ik er nog niet zo lang op lopen... De binnenzool is namelijk nogal hard, waardoor ik brandende voeten krijg.


Ondergaande zon... Echt even genoten toen ik hier liep.


Ramani vond dat ze ertussen paste, dat ze daarmee haar ene oog helemaal verdrukte maakte niet uit. Eigenwijs ding.


Krullen!


Onze auto stond bij de garage voor een APK en we kregen een leenauto met deze tekst erop. Ik vond het wel grappig.


Een regenboog :)


Herfstnagels. Al met een flinke uitgroei maar okee. Dit is Catrice Just Berried met flakies erover. Soms lijkt het paars met flakies en soms bruin met flakies, waardoor de flakies herfstbladeren lijken. Heel herfstig dus.

Dit waren de (vele) foto's van de afgelopen tijd. Wat waren jouw hoogtepunten de afgelopen tijd?

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die rode lipstick staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hier twijfel ik zelf soms nog over haha, ik vind het zo opvallend

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...