donderdag 29 november 2012

Max stripers

Ik heb de stripers van de Action al gereviewd, maar ik miste nog een setje. Laatst heb ik deze toch kunnen scoren, het was het enige setje in het schap. Ik besloot deze ook nog aan jullie te laten zien, zodat jullie alle setjes gezien hebben. 


Het setje bestaat uit een zwarte striper en twee glitterstripers. Een zwarte striper komt altijd uit en ik gebruik zelf ook heel erg veel. Mijn vorige zwarte striper was op, dus het kwam precies goed uit dat de Action deze stripers uitbracht.


De zwarte striper dekt goed, zoals jullie kunnen zien. De glitterstripers dekken niet helemaal, maar geven wel genoeg glitters af. Je zou hem met twee of drie laagjes wel dekkend kunnen krijgen denk ik. 



De glitterstripers glitteren heel erg mooi. De zwarte heet Black, de bronzen heet Bronze en de zilveren heet Sliver, maar ik denk dat dit Silver moet zijn. Hele erge inspirerende namen zijn het niet, maar ik vind het wel leuk dat ze namen ervoor verzinnen. Ook dit setje kostte €1,35 en ik ben heel erg blij met deze set. Vooral omdat ik de zwarte heel erg veel gebruik en een zilveren glitterstriper mis ik af en toe ook nog weleens. Ik denk dus dat dit setje heel erg vaak gebruikt gaat worden. Welk setje vind jij het mooiste van allemaal?

4 opmerkingen:

  1. De zwarte is erg mooi.
    Leuk om bordernails mee te creëren.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel voor de tip, dat ga ik eens proberen. Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht ;) xxx

      Verwijderen
  2. Zwarte stripers komen altijd van pas! Ik ga ook even voor dit setje kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Het zegt al veel dat ik een zwarte striper heb opgemaakt...

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...